Mersinde yılın ilk kar gezisi

Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
süpersiniz.sevgili arkadaşlar emin olunki sizin kadar resimleri ve yorumları görünce bende sizin kadar keyif aldım.ADANADAN SEVGİLER....:queen::queen:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Valla azım açık izledim resimleri. Kar ve soğuk size pek işlemiyor anlaşılan. Paylaşım için teşekkürler Gaziantep'den sevgiler..
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
güzel yorumlarınız için teşekkürler...
devamı mutlaka gelecektir :cat:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Sucuk ve kestaneleri görünce daha ne yorum yapalım abi... :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
67
kaan abiçim yani mukemmel foto lar harika geçmiş belli ama bidahaki sefere banada haberinde belki bende gelirim yahuuu sevgilerle MERSİN den İDRİS


98336343yo4.jpg
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
1
Kaan fotoğraflara bakınca yine canım çekti.Bi daha gidelim mi?
Nooooluuuurrrr
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Yaf sucukların kokusu adanaya kadar geldi bir gün ayarlayıp beraber kokutalım sucukları
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst