Mersin'de Trafik Kazaları: 2 Ölü, 3 Yaralı

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
Mersin'in Silifke ilçesinde meydana gelen iki ayrı trafik kazasında 2 kişi öldü, 3 kişi yaralandı.
Clipboard01(2400).jpg


Mersin'in Silifke ilçesinde meydana gelen iki ayrı trafik kazasında 2 kişi öldü, 3 kişi yaralandı.


Edinilen bilgiye göre, Kazım Şaylı'nın (15) kullandığı 33 K 6533 plakalı motosiklet, sürücünün aşırı hız yüzünden direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu Arkum beldesi Arkarası Mahallesi'nde devrildi. Kazada motosiklet sürücüsü Kazım Şaylı hayatını kaybederken, yanında bulunan U.B. (14) ve H.Ç. (15) yaralandı. Durumu ağır olan H.Ç.'nin Mersin Devlet Hastanesi'ne sevk edildiği bildirildi.


Atayurt beldesindeki kazada ise Mustafa Kemal Kurt (45) yönetimindeki 25 FP 226 plakalı otomobil, Silifke yönüne giderken Mustafa Kemal Uysal'ın (18) kullandığı 33 KAD 36 plakalı motosiklete çarptı. Kazada motosiklette bulunan ve ağır yaralanan Erdem Malatyalı (19), kaldırıldığı Silifke Devlet Hastanesi'nde hayatını kaybetti. Motosiklet sürücüsü Uysal ise tedavi altına alındı.


Her iki kazayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.
ALINTIDIR
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
Allah rahmet eylesin..
dün akşamda izmir bornıvada bi arkadaş kaza yapmış tellevizyonda gördüm bi kaç kırığı varmış inşallah biran evvel iyileşir.
Ama yine kask yokmuş tabi.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Allah rahmet eylesin. Bir motosiklete üç kişi binmişler, hiç doğru bir hareket değil :cyclopsan
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
zaten mersinin hemen üst tarafında erdemliden başlayarak antalyaya kadar ehliyet ve kask kullanmak günah. her fırsatta karşılaştıklarımıza uyarıda bulunup anlatıyoruz ama hiç de ciddiye almıyorlar. hatta adana kozana gittiğimizde ordaki gençlere sorduğumda "adını ilk kez duyduk" gibi alaycı sözleri hiç de hoş değildi.
mersinli olmama rağmen ( kişiye özel veya aşağılayıcı anlaşılmasın ) ayakta kundura ya da terlik , üstte şalvar-şort , bağrı açık, kasksız, eldivensiz zibidi sürüsü/leri oldukça, biz istediğimiz kadar miting yapalım. hadi kendileri geberip gittiler, kazaya karışan araçlardaki insanların ailelerinin vebalini kim çekecek????

ama biz full koruma, ehliyet, ruhsatla giderken çevirip kıllık yapmasını bilen emniyet mensuplarına da ayrıca teşşekür ederim(!) hele nişan yapacağım gün koştururken beni yolda durdurup, tüm açıkalamalarıma rağmen; yolda sıkıştıran arabadan kaçmak için sadece arayı açmak niyetiyle 100 metre kadar mesafede 100 km hızla gittiğimi, hatta kendilerinin durdurduğu anda sağ şeritte ve 35 km ile seyrettiğimi gördükleri halde 265 ytl ceza kesmeyi vazife sayan memurlarımıza da ayrıca şeref ve üstün hizmet madalyası verilmesini talep ediyorum.

yok yooook yuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh çekiyorum hepsine!!!!!
( hala rahatlamadım, deşarj olmam için içimden ve rtük ve imla kurallarına
aykırı olarak devam ediyorum )
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
173
Kaza demek doğrumu acaba intiharolmasın yaşları 14. 15. aşırı hız.
ALLAH rahmet etsin gerideki kalanlara sabırlar.
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Bu iki kazada yanlış değilsem üç kişi hayatını kaybetti.Silifke hastanesinde çalışan arkadaşımdan öğrenmiştim.Silifke ve yakın köylerinde trafiğin acilen önlem alması lazım.Aksi takdirde ölümlü kazaların sonu gelmeyecektir.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Allah Rahmet eylesin, geride kalanlara sabır diliyorum.

ayakta kundura ya da terlik , üstte şalvar-şort , bağrı açık, kasksız, eldivensiz zibidi sürüsü/leri oldukça, biz istediğimiz kadar miting yapalım. hadi kendileri geberip gittiler, kazaya karışan araçlardaki insanların ailelerinin vebalini kim çekecek????

Kim suçlu kim sucsuz bilinmez ama korumasız motorsiklet kullanıyorsa %100 bana göre suçludur. Geride kalan ailelere Allah sabır versin
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
334
bir silifkeli olaraktan bu haberi burdan duydum ve cok üzüldüm zaten su an silifkede emniyet cok sıkı bir şekilde kask takmayanlara ve ehliyetsiz olanları denetliyor ve ceza kesiliyor 60.000 nufuslu bir sehirde 30.000 motosikletli var bayağı büyük bir oran ama fark ettiğim 3 yıl öncesine göre bu son yılda kask takıp ehliyetli kullancıların asırı derecede artmış olması
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
35
bende bir silifkeli olarak ölenlere allahtan rahmet diliyorum!!!

yalnız 15 yaşındaki çocukların bir motora 3 kişi binmesi ve gencecik yaşlarında hayatlarını kaybetmesi gerçekten çok üzücü...

bu üzücü kazalarda suçlu tabiki cahillik bence başka bir açıklaması olamaz... muyi arkadaşımızında dediği gibi silifke emniyet hemen hemen hergün şehir merkezinde motorsikletlileri denetliyor...
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
zaten mersinin hemen üst tarafında erdemliden başlayarak antalyaya kadar ehliyet ve kask kullanmak günah. her fırsatta karşılaştıklarımıza uyarıda bulunup anlatıyoruz ama hiç de ciddiye almıyorlar. hatta adana kozana gittiğimizde ordaki gençlere sorduğumda "adını ilk kez duyduk" gibi alaycı sözleri hiç de hoş değildi.
mersinli olmama rağmen ( kişiye özel veya aşağılayıcı anlaşılmasın ) ayakta kundura ya da terlik , üstte şalvar-şort , bağrı açık, kasksız, eldivensiz zibidi sürüsü/leri oldukça, biz istediğimiz kadar miting yapalım. hadi kendileri geberip gittiler, kazaya karışan araçlardaki insanların ailelerinin vebalini kim çekecek????

ama biz full koruma, ehliyet, ruhsatla giderken çevirip kıllık yapmasını bilen emniyet mensuplarına da ayrıca teşşekür ederim(!) hele nişan yapacağım gün koştururken beni yolda durdurup, tüm açıkalamalarıma rağmen; yolda sıkıştıran arabadan kaçmak için sadece arayı açmak niyetiyle 100 metre kadar mesafede 100 km hızla gittiğimi, hatta kendilerinin durdurduğu anda sağ şeritte ve 35 km ile seyrettiğimi gördükleri halde 265 ytl ceza kesmeyi vazife sayan memurlarımıza da ayrıca şeref ve üstün hizmet madalyası verilmesini talep ediyorum.

yok yooook yuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh çekiyorum hepsine!!!!!
( hala rahatlamadım, deşarj olmam için içimden ve rtük ve imla kurallarına
aykırı olarak devam ediyorum )

tam ben yazacaktım.oyüzden grdim.
silifke denen ilçede ben kask kullanan bir motorcuya rastlamadım!!!!!
bide hepsi modifiye delisi.yada modifiye anlayışımız farklı.çoğunda ayna dahi göremedim.
ama yinede allah rahmet eylesin
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Kazalarda ölen kardeşlerimize Allah rahmet eylesin.
Gençliğin verdiği heyecanla motosiklete binip (hemde üç kişi bir motosiklet) birde sürat yapmaları sonları olmuş. Tabi ki biz burada kimin suçlu yada suçsuz olduğunu bilemeyiz ama bu konularda ailelere çok iş düşüyor. Ben kendi namıma 18 yaşına gelmiş olan oğluma scooterimi kullansın diye vermiyorum ve benden habersiz binmeside mümkün değil. Zamanı geldiğinde (şu an yüksek okulda okuyor) benim denetimimde ve ehliyetini aldığı zaman ancak yollara çıkacak.
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
ama biz full koruma, ehliyet, ruhsatla giderken çevirip kıllık yapmasını bilen emniyet mensuplarına da ayrıca teşşekür ederim(!) hele nişan yapacağım gün koştururken beni yolda durdurup, tüm açıkalamalarıma rağmen; yolda sıkıştıran arabadan kaçmak için sadece arayı açmak niyetiyle 100 metre kadar mesafede 100 km hızla gittiğimi, hatta kendilerinin durdurduğu anda sağ şeritte ve 35 km ile seyrettiğimi gördükleri halde 265 ytl ceza kesmeyi vazife sayan memurlarımıza da ayrıca şeref ve üstün hizmet madalyası verilmesini talep ediyorum.QUOTE]


Zaten, bu memlekette, polisin gücü sadece ve sadece kanunlara-kurallara saygılı olan bizler gibi insanlara yeter, zibidilere yetmez.

Bakın bir olay anlatayım.Olayın kahramanı 20-21 yaşlarında bir ünv. öğrencisi. (ünv. öğrencisi ama, adam feleğin çemberinden geçme)

Bu eleman 2008 kasım ayında, akşam saatlerinde Manisa'dan İzmir'e dönerken, emniyet kemeri takmıyor, Sabuncubeli'nde rutin görev yapan trafik ekibinden bir polis bunun kemersiz olduğunu görüp durduruyor.Aralarında geçen konuşma:

Polis : Kemer takmamışsınız, evraklarınızı alayım.
Eleman: Neden?
P : İşlem yapıp ceza yazacağım.
E : Evraklarımı vermiyorum, sen, benim kemer takmamış olduğumu
ispatlayabilir misin? ben, şimdi durunca kemeri çıkardım, elinde bir delil var mı?
P : Ulan git, akşam akşam bela mısın başımıza, nesin, git, yürü.

Sonuç; yapılan hiç bir işlem yok.
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
bir silifkeli olaraktan bu haberi burdan duydum ve cok üzüldüm zaten su an silifkede emniyet cok sıkı bir şekilde kask takmayanlara ve ehliyetsiz olanları denetliyor ve ceza kesiliyor 60.000 nufuslu bir sehirde 30.000 motosikletli var bayağı büyük bir oran ama fark ettiğim 3 yıl öncesine göre bu son yılda kask takıp ehliyetli kullancıların asırı derecede artmış olması

bende bir silifkeli olarak ölenlere allahtan rahmet diliyorum!!!

yalnız 15 yaşındaki çocukların bir motora 3 kişi binmesi ve gencecik yaşlarında hayatlarını kaybetmesi gerçekten çok üzücü...

bu üzücü kazalarda suçlu tabiki cahillik bence başka bir açıklaması olamaz... muyi arkadaşımızında dediği gibi silifke emniyet hemen hemen hergün şehir merkezinde motorsikletlileri denetliyor...

silifkeli olarak çok üzüldüm ama kask yok ölüm var ......



Öncelikle forumda bu kadar Silifke'li olduğunu bilmek, bir Silifke'li olarak beni çok memnun etti.Ancak burada verdiğimiz bilgiler doğru değil.Silifke'nin nüfusu 60.000 değil 2008 rakamlarına göre 112.000 dir.Motosiklet sayısı ise 17.000 civarındadır.Türkiye'de nüfusuna oranla en çok motosiklet bulunan yerleşimlerindendir.Sıcak iklimi, küçük bir şehir olması ve halkın gelir düzeyinin düşük olması motosiklet kullanımını yaygınlaştırmıştır.Konunun tek iyi tarafı bu zaten.

Maalesef güzel ilçemizde kask takan bir Allahın kuluna rastlamak mümkün değil.Polis rutin denetlemeler yapıyor ama bu yeterli ve caydırıcı düzeyde değil.Neredeyse motosikletlerin 3'de 1 lik kısmı modifiye edilmiş durumda.Ve ehliyetsiz kullanıcıların sayısı bir hayli fazla.Bu durumda özeleştiri yapmak düşüyor bize.İnsanı sıcakkanlı ve iyiliksever memleketimde maalesef karşısındaki kadar kendini düşünmüyor Silifkeli'ler....

http://www.silifke.org/

http://www.silifke.gov.tr/index1024.htm

http://www.silifkemiz.net/

http://www.silifke-bld.gov.tr/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst