[Mersin - MT]

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
valla şartlar olgunlaşıp da zamanı denk gelirse en az 2-3 gün sürekli çadırlı yol yapmayı düşünüyorum. ikinci bir allah Kerim gezisi yolda sanırım. sadece yol ve yemek masrafını iyi düşünmek gerekli. bunun için bir toplantı gündemi oluşturmak gerekir. kimler böyl bir yolculuğa hazır olabilir?

aslında iyi bir harita üzerinde mersinden hatay ve gezilecek yerleriyle beraber oprdan kuzeye doğru geçip nevşehir ve ordan alanya ve mersin planı yapıyorum. en azından hataya aralıksız yolda ihtiyaç molalaı ve gün içinde hatayda ki tarihi yerlerin ardından o gece orda konaklayıp sonra sabah yola çıkarak nevşehir ve bir gece orda kalıp ordan alanya ve mersin. tahmine süre 4 gün. ama kaç km eder işte orasını iyi hesaplamak lazım. fakat 1000km den az olmayacağı kesin. bu benim için

100-120 uyl benzin
günlük 40 ytl den 160 ytl ek masraf
ile 4 günde 280-350 arası toplam ödenek gerekli

yapabilir miyiz sizce?

ayrıntılar gelecek cevaplardan sonra değerlendirilir sanırım.

Abicim Seninle her turlu geziye gelirim. Böyle bir gezi yapmak icin yıllık izine denk getirmeliyim. Su an için de yıllık izin planlamasını yapmış degilim. Birde biliyorsun ki artık iki kişi degiliz hanımı arkama alıp gezeyim. Bu işi içinden cıkılmaz bi hal almaya başladı....:pr::pr::pr::pr::pr:
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Abicim Seninle her turlu geziye gelirim. Böyle bir gezi yapmak icin yıllık izine denk getirmeliyim. Su an için de yıllık izin planlamasını yapmış degilim. Birde biliyorsun ki artık iki kişi degiliz hanımı arkama alıp gezeyim. Bu işi içinden cıkılmaz bi hal almaya başladı....:pr::pr::pr::pr::pr:

baba bunu en baştan tekrar planla istersen de yenge seni fursun :p
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
baba bunu en baştan tekrar planla istersen de yenge seni fursun :p

Abi dogru soyluyon valla furur beni. Ama haklıda yani. En iyi onları yaylaya göndermek... Sanırım o zaman gezmelere cıkabilirim. Ama gunubirlik..gezi.. Sencer yıllık izin tarihlerimiz hemen hemen aynı. Tabi bu sene yıllık izin verirlerse....
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
slm kaanımm nasılsın bakalımm
arkadaslar bu arada motorumu sattımmm haberınız olsunnn
:cyclopsan:cyclopsan sattın mı hayırdır yıldırım kardeş tamda yaz ortası sayılır. Niye sattın ki. Neyse hayırlısı ile yenisini ne zaman alıyon. yada almayı düşünüyon mu .???

Arkadaşlar Bu arada bu topik cok yavaş yürüyo.. haberiniz olsunnn...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar bugün carrefour'a giderken tansaş'ın olduğu kavşakta kaza olmus duydunuz mu ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben görmedim ama motosikletli bir arkadaşımız kamyon altında kalmış . olay yerinde hayatını kaybetmiş .Allah rahmet eylesin .
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
181
ben görmedim ama motosikletli bir arkadaşımız kamyon altında kalmış . olay yerinde hayatını kaybetmiş .Allah rahmet eylesin .

:pr:dıkkat arkadaslar daha dıkkatlı olmak lazımm zaten arabalar bızı sallamıyor kendı cabamızla kurtuluyoruzz

en son gezımızdede 3 kısı tırın altında kalma tehlıkesı yasadık yoldakı topraga aldanıp vırajı bıraz dısardan aldıkk kaymayalım dıye ama kurtulduk netsekı

:salut:kazadan haberım yok ama ne dıyebılırım allah arhmet eylesınn:salut:

:cyclopsan:cyclopsan sattın mı hayırdır yıldırım kardeş tamda yaz ortası sayılır. Niye sattın ki. Neyse hayırlısı ile yenisini ne zaman alıyon. yada almayı düşünüyon mu .???

Arkadaşlar Bu arada bu topik cok yavaş yürüyo.. haberiniz olsunnn...

sattım evet yenısı yolda falan degıll 2009 yazına kısmetse olar artık
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
mustafam Allah pişman etmesin... umarım herşey dilediğin gibi olur.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Uyanın Mersinli arkadaşlar nerdesiniz...Hüseyin kardeşim sınav nasıl geştii... Orda kimse var mı.???
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Mersin / Silifkeden selamlar. :)
İstanbul- Denizli- Antalya- Silifke güzergahındaki 1350 Km.'yi kükreye kükreye geldik. :cat:
Ayrıntılı rapor döndükten sonra. :wiinkk:

116th7m.jpg


2a85jdt.jpg


qx9nc7.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Uyanın Mersinli arkadaşlar nerdesiniz...Hüseyin kardeşim sınav nasıl geştii... Orda kimse var mı.???

abi sınavım beqlediğimden iyi geçti.ewe gelip sorularada bakınca iyi olduğunu anladım.iktisadi ve idari bilimler full gelir.belki puanımı yükseltmek için bir sene daha kalırım.ama bu düşük bi ihtimal....
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
181
arkadaslar bazılarımız hala kask takmıyor gozlugun koruyacagını sanıyor
gezgın 33 gıbı ana ne yaptımm ben ısım verıdımmm özur dılerımm :queen:
:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst