Merhaßa ArKadaŞLar...

Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
4
ßen Tuna Yeni ALdıgım MotorumLa ßende YoLLardayım.. SizLerinde YardımıyLa Acemiligi Kısa Zamanda Üstümden Atacagıma İnanıyorum.. Şimdiden TeŞekkürLer.. AvcıLardaki MangaL PartiSine GeLemeye Calışacagım..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin tuna.. lakin küçük karakterlerle yazman, yazdıklarının okunmasını kolaylaştıracaktır diye düşünüyorum.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Motorun hayırlı ve uğurlu olsun.

Kazasız, belasız ve keyifli sürüşler dilerim.....
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
56
Hoşgeldin dostum. Birde yazım kurallarına uyarsan, bence çok daha hoş gelmiş olursun.
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
178
Hoşgeldin Tuna abi motorunda hayırlı uğurlu olsun.xD Vay be MT yazım kurallarını ne kadar çok düşünüyor imiş.xD Bunu fark etmemiştim xD İlk defa bukadar kurallı yazdım xD
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
::hosgeldi motorunda hayırlı uğurlu olsun kazasız kullanman dileğiyle.

Umarım gel-gitli bir üyeliğin olmaz .:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst