Merhaba,
ustaoglu4840, kıllıtarkan, aydınlı, benkaan, marefb, BBRR, ozkansava, EgeKnn, ümmet perkitan, ogulcan, samimcakir ve cepdoktoru,
Arkadaşlar bu kadar sıcak ilgi ve samimiyetle karşılanmak gerçekten güzel.Her birinize mesajıma cevap verme nezaketi gösterdiğiniz için teşekkür ederim.
Forum kirliliği yaratmamak adına ayrı ayrı yazmadım.Bilginiz olsun.
Selamlar...:cat: