merhabalar

Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
2
ben VAHİT KURT.Galata köprüsünde dersadette barış ile beraber çarşamba akşamları sahneye çıkıyoruz.Ben gitar çalıp şarkı söylüyorum gelen arkadaşlar bilirler.Henüz motorum olmasada sizin aranıza katıldığım için mutluyum.E tabiki en kısa zamanda bir motor alacam ve aranıza katılacam.Üye olduğum bu kısa süre içerisinde tanıdığım ve henüz tanışamadığım herkese kucak dolusu sevgiler.Görüşmek üzere hoşça kalın.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
dostum hoşgeldin bende müzikle ilgileniyorum müziğe motordan önce başlamam rağmen motor daha çabuk gelişte malum müzik müzisyenlerin olduğu ortamda daha çabuk gelişir motor öyle değil tek başına binersin sonra düşersin :) düşe kalka öğrenirsin takrar hüşgeldin müzisyen sayısı da bayağı var sanırım sitede umarım aradığını bulursun bu ortamda
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
aramıza hoş geldin katılımının daim olması dileğiyle:rendeer:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
2
ilginize teşekkürler arkadaşlar en kısa zamanda görüşmek üzere
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Harika bir ekipsiniz Barış'la abicim.Sizi dinlemek gerçek bir keyif.Hoşgeldin aramıza.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldin...:rendeer:
Umarım forumda aradığını bulur, kalıcı olursun.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin gitariks.asteriksle hopdediksin de selamları var.
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
vahitcim aramıza hoşgeldin,artık en kısa zamanda bir motor sahibi olman temennisi ile:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst