Merhabalar......

Katılım
1 Nis 2015
Mesajlar
2
Merhaba Arkadaşlar

Kocaeli/İzmit den katılıyorum. 23 Yaşındayım Forumu takipteydim A2 ehliyete yükseltme vesilesiyle kaydoldum. Ehliyeti bu ay aldıktan sonra Mondial MR 150 Vulture almayı planlıyorum başlangıç için iyi bir seçim olduğunu düşünüyorum.

Herkese iyi forumlar.



Volkan
 
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
23
Hoşgeldin, iyi forumlar. Motosikletiniz gelmeden ekipman edinseniz çok iyi edersiniz. Başlangıç için fena motosiklet değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst