- Katılım
- 1 Nis 2015
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar
Kocaeli/İzmit den katılıyorum. 23 Yaşındayım Forumu takipteydim A2 ehliyete yükseltme vesilesiyle kaydoldum. Ehliyeti bu ay aldıktan sonra Mondial MR 150 Vulture almayı planlıyorum başlangıç için iyi bir seçim olduğunu düşünüyorum.
Herkese iyi forumlar.
Volkan
Kocaeli/İzmit den katılıyorum. 23 Yaşındayım Forumu takipteydim A2 ehliyete yükseltme vesilesiyle kaydoldum. Ehliyeti bu ay aldıktan sonra Mondial MR 150 Vulture almayı planlıyorum başlangıç için iyi bir seçim olduğunu düşünüyorum.
Herkese iyi forumlar.
Volkan