- Katılım
- 21 Kas 2005
- Mesajlar
- 153
- Konu Yazar
- #1
Aslında bundan yaklaşık 6 ay önce sitenize üye olmuştum ama motor sahibi olmadan mesaj yazmak istemedim.Şimdi benimde bir Yamaha Virago 250'im var ve pazar günkü piknik'te sizlerle tanışma fırsatı bulacağım için çok heyecanlıyım,görüşmek üzere....