Merhabalar

Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
Aslında bundan yaklaşık 6 ay önce sitenize üye olmuştum ama motor sahibi olmadan mesaj yazmak istemedim.Şimdi benimde bir Yamaha Virago 250'im var ve pazar günkü piknik'te sizlerle tanışma fırsatı bulacağım için çok heyecanlıyım,görüşmek üzere....
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay abicim hoşgeldin sevgiler saygılar :) şerefe diyim sağlıgına :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
129
dostum ya 6 ay nasıl dayandınn..yeni aletin hayırlı olsunn..kazasız sürüşler dilerimm
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Hoşgeldin:mrgreen:

Ahada Bruce Willis pikniğe geliyor:queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hoşgeldin Ahmet abi...:) (ersen den ismini çok duyuyorum) :rendeer:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş geldin hocam iskenderundan saygılar
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:rendeer: Hoşgeldin ve hayırlı olsun
Site kurallarına göre piknşkte büyük rakılar senden (makineyi ıslatmalıyız daha az yaksın diye)
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
vaaaay abim gelmiş,beyler bu resimdeki adam gerçektir pazar günü göreceksiniz..yalnız onun asıl bir lakabı vardır burda ...çi ahmet paşa,bilin bakalım nedir..
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
ahmet abi hoşgeldin yeni motorun hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle........................
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst