Merhabalar , yeni motorcu aranızda :)

Katılım
25 Kas 2015
Mesajlar
14
Selam
Şırnak'tan bedrettin ben

Bu camiaya bende katıldım :D arkadaşlar hiç aklımda yokken birden bire motor sahibi oldum.. yakın bi dostum üst seviye motor alacagı için elindekini bana uygun fiyata bıraktı :) daha önceden bi kaç kez sürmüşlüğim oldugu için fazla zorluk cekmeden alıştım
mondial vulture 150 mr

2015 model, 2000 km 3 bin tl plaka ile sizce uygunmu? bana göre iyi bi fiyat:)
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
hayırlı olsun hoş geldin aramıza :)

sıfırı 3800tl yazıyor sitesinde, bence hakkı 2500-2750tl olabilir derim 2. elde..

ben o motorun otuş şeklini pek tutmamışdım, alçak selesi var gidon biraz değişik geldi bana, emisol dan önce değerlendirmiştim.

ama güzel gaz yiyor, iyi gidiyor.

hayırlı olsun iyi günlerde sür..
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Hayırlı olsun güzel bir seçim aldıktan sonra fiyat değerlendirmenin anlamı yok sıkıntısız bir motor keyifle binersin umarım.
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
10
öncelikle iyi akşamlar adım özgür , İzmirde yaşıyorum geçen perşembe Antalyadan 91 model birBajaj Chetak aldım açıkcası cok anlamadığım bir konu daha ilk motorum iyi mi ettim kötü mü ettim bilmiyorum vespa sevgime yenildim muadili diye de bulaştım . . .motorum calısmamaya başladı vurdurdum felan aküsü bitik tir dedi eski sahibi neyse tamirciye götürdüm adam benle kafa buldu akü olmuyormus bu modellerde :D karbürötün boğulmus temızlemek lazım dedı sonra 3-4 gun ıyı calıstı dıye gıtmedım bugun calısmadı .. kullanan bılen varmı tavsiyesi olan arkadaslar iki zamanlı tuhaf bir motor bu ...
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
akü varmış

bak https://www.youtube.com/watch?v=f3E-Dsgi8dw

3:55. dakikada
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
10
Benımkının kapaklarını actım o sol kapak ta aku yok hakkaten bende :S sadece şartel gbı kontak var bı tane . . . zaten sadece ayaktan marşlı acaba farklı bı modelı mı kı ? 91 ya benım
 
Katılım
12 Eyl 2014
Mesajlar
765
görünüşe göre motorun içindeki dinamo ile motor besleniyor, haliyle rolantide vs bir sıkıntı olursa veya yakıt hava karışımında baya bi sıkıntı olur motor için, bu nedenle bujiye sürekli ateşleme desteği için akü takviye yapmış olabilirler. basit bi iş aslında, bir akü kolaylıkla motora ilave edilebilir..
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
10
bu akü ekleme işini ciddi bi şekilde ele alacağım , rölantide de sorun yaşıyorum çünkü ve motor soğukken calısmada sorun yapıyor .. teşekkürler -- okoca---

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

buji ile sorun halledildi ;
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst