- Katılım
- 2 May 2006
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
merhaba herkese 
yani bir motor kullanıcısıyım. motorum jinlun 250 cc.
adana da oturuyorum ve öğretmen olarak çalışıyorum. bu siteye yeni üye oldum ve forumlarda adana da bir motorsiklet kulubü olduğunu gördüm. ben de bu kulübe üye olabilmek, motorsiklet sevgisini yüreğinde taşıyan arkadaşlarla tanışmak, deneyimlerini paylaşmak kulüp aktivitelerine dahil olmak isterim. bu kulübe üyelik ile ilgili neler yapmam gerektiğini, kimlerle irtibata geçmem gerektiğini email adresime yazarsanız sevinirim.
herkese sevgiler.
Emre İLTER
email : [email protected]
yani bir motor kullanıcısıyım. motorum jinlun 250 cc.
adana da oturuyorum ve öğretmen olarak çalışıyorum. bu siteye yeni üye oldum ve forumlarda adana da bir motorsiklet kulubü olduğunu gördüm. ben de bu kulübe üye olabilmek, motorsiklet sevgisini yüreğinde taşıyan arkadaşlarla tanışmak, deneyimlerini paylaşmak kulüp aktivitelerine dahil olmak isterim. bu kulübe üyelik ile ilgili neler yapmam gerektiğini, kimlerle irtibata geçmem gerektiğini email adresime yazarsanız sevinirim.
herkese sevgiler.
Emre İLTER
email : [email protected]