Merhabalar istanbuldan berk ben :)

Katılım
1 Eki 2015
Mesajlar
1
Merhabalar ben aranıza yeni katıldım , öncelikle kendımı tanıtıyım 17 yaşındayım yeni motor alıcam küçüklügümden beri sevdam vardır motolara a2 ehliyeti alıcam yakında buraya gelmemın sebebı sız ustalarımın buyuklerımın bana iyi yol gosterecgi mondıel 180 z-one ile başlamayı düşünüyorum sizce nasıl bir tercih fikirlerinizi tavsiyelerini bekliyorum :)
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
Merhaba öncelikle aramıza hoşgeldin :rendeer: forumu sık sık takip et her yorum bir bilgidir. Hangi motor hoşuna gidiyorsa onunla başla.
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Hoşgeldin berk. Motorun başlığına göz atarsan kronik sorunlarını öğrenebilirsin kazasız sürüşler :)
 
Katılım
1 Eki 2015
Mesajlar
1
Teşekkürler , motor hakkında herkez kronik sorunlar var diyor nedense hep bi sogukluk oluyor bu yüzden ne gibi eksileri var siz biraz biliyorsanız paylaşa bilirmisiniz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst