merhabalar efendim

Katılım
21 Ara 2011
Mesajlar
12
Merhaba arkadaşlar.ben de aranıza yeni katılan bir kardeşiniz olarak foruma ilk buradan başlayayım dedim.Kısaca muttalip diyebilir siniz :) 27 yaşındayım 10-12 yıldır 50cc mobiletten 150cc scooter a kadar bir çok motorum oldu.eylül ayında gv250 almaya çalışırken bir anda bisan roadstar 250 alıverdim :)
motorumdan uzaktayım şuanda o memlekette Tokat ta bense Konya'dayım.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Merhaba kardeş, hoşgeldin.
Ama ben sana kısaca Abdul diyeceğim :) Muttalip de uzun geldi :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
hyosung dan bisan a geçiş hikayeni anlatır mısın merak ettim valla...
 
Katılım
21 Ara 2011
Mesajlar
12
Hepinize teşekkür ederim hoş bulduk.
Hayasung dan bisana geçiş hikyem çok kısa hemen anlatayım.gv250 alacak para çıkaramadım :D arada bi regal raptorla uğraştım ama titreşim çok çok fazla geldi.
ben bu motoru şehirlerarası kulllanmak gezmek için aldm henüz nasip olmadı şehir dışına çıkmak fakat gv250 alabilseydim motoruma daha çok güvenerek kendimi yollara vurabilirdim şimdi ereddütlerim yok değil ama İnsallah hayal kırıklığına uğratmaz.Bu işe kalkıştığımda herkes akıl verdi japon al aman çine bulaşama diye ama kimse para vermedi :salut:
Şimdi planım şubat ayında motorsikletimi komple elden geçirmek.ilk önce lastiklerini değiştirip motosikleti mat siyaha boyatacağım mart başında da atlayıp konya ya getirecem.Sürekli kafamda planlar yapıyorum şuan sabah akşam gözüme uyku girmiyor desem yeridir :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------

Abdul da diyebilirsiniz tabi ama üstüme alınmam :) bana sadece abilerim Abdul der!!ciddiyim iki tane abim var sadece onlar Abdul diyor siz de abim yaşındaysanız diyebilirsiniz aksi halde sizi Abdul demekten men ederim :)
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
hoşgeldin Abdulmuttalip isminiz çok güzel peygamber efendimizn dedesinin ismi :) aramıza hoş geldin daimi olman dileğiyle...
 
Katılım
21 Ara 2011
Mesajlar
12
Sağolasın Alparslan senin ismin de çok güzel gerçekten :) daimi oluruz inşallah da forum biraz ölü heralde roadstar kullanıcıları konusuna bi mesaj yazdım kaç gündür cevap yazan yok kışları böyle mi olur buralar?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst