- Katılım
- 21 Ara 2011
- Mesajlar
- 12
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar.ben de aranıza yeni katılan bir kardeşiniz olarak foruma ilk buradan başlayayım dedim.Kısaca muttalip diyebilir siniz
27 yaşındayım 10-12 yıldır 50cc mobiletten 150cc scooter a kadar bir çok motorum oldu.eylül ayında gv250 almaya çalışırken bir anda bisan roadstar 250 alıverdim
motorumdan uzaktayım şuanda o memlekette Tokat ta bense Konya'dayım.
motorumdan uzaktayım şuanda o memlekette Tokat ta bense Konya'dayım.
Moderatör tarafında düzenlendi: