Merhabalar arkadaşlar ben motor aldim belgesiz yardım edin

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Bilip bilmeden konuşayım yine.

1. senaryo: Adamlara motoru geri veriyorsunuz, para istemiyorsunuz, soğuk su içiyorsunuz.

2. senaryo: Adamları arıyorsunuz. Kendilerine ait olmayan motoru sattıkları için elinizdeki mesajlarla birlikte dolandırıcılık suçlamasıyla savcılığa başvuracağınızı söylüyorsunuz, parayı getirip motoru almaları için 24 saat süre veriyorsunuz. Getirmezlerse dosdoğru savcılığa gidip suç duyurusunda bulunuyorsunuz.
 
Katılım
30 Ocak 2018
Mesajlar
227
Başınıza gelen olaya üzüldüm lakin hatalı olanın siz olduğunuzun da farkında olmak iyi birşey. Umarım paranızı kurtarır ve bir daha böyle bir hataya düşmezsiniz.
Benim takıldığım konu üslup meselesi. Sürekli mesajlarinizda "knk" yazıp durmuşsunuz. İnsanlar buna aldırış etmeyip tecrübeleri dahilinde size yol göstermiş fakat kanka dediğiniz insanların çoğu muhtemelen babanız yaşındadır. Lütfen üsluba dikkat edelim.
 
Katılım
4 May 2021
Mesajlar
24
Özür dilerim el alışkanlıgi ve şöyle bir durum var ben köyde yaşıyorum ve motor bana 3 saatlik yok ben motoru almaya giderken 350 TL para verdim ve biz geldiğimizde dedi borcu var diye en başından deseydi borcu var diye direk engellerdim.
 
Katılım
14 Ocak 2022
Mesajlar
62
Motosikleti
CF MOTO 650MT
bu arada çok büyük ihtimalle motorun toplam borcu, satış miktarının üzerindedir.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Özür dilerim el alışkanlıgi ve şöyle bir durum var ben köyde yaşıyorum ve motor bana 3 saatlik yok ben motoru almaya giderken 350 TL para verdim ve biz geldiğimizde dedi borcu var diye en başından deseydi borcu var diye direk engellerdim.

Zaten amaçları sizi o duruma düşürüp "o kadar da masraf yaptım, alayım bari de zarar etmeyeyim" diye düşündürüp alma ihtimalinizi artırma, işe de yaramış. Ama bu acele alım-satım işlerinde genelde katakulli oluyor, zararınızın büyüğüne küçüğüne bakmadan uzaklaşmalıydınız. Ama bunu, öncesinde böyle bir tecrübe yaşamadıysanız yapamayorsunuz genelde.
 

zzf

Katılım
1 Şub 2019
Mesajlar
55
Özür dilerim el alışkanlıgi ve şöyle bir durum var ben köyde yaşıyorum ve motor bana 3 saatlik yok ben motoru almaya giderken 350 TL para verdim ve biz geldiğimizde dedi borcu var diye en başından deseydi borcu var diye direk engellerdim.

Gitmeden borcu var mı diye sordunuz mu?
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Okuyorum, okuyorum. Görüyorum ki çok amatörce davranmışsınız. Resmi satış yapmadan parayı verip motoru almışsınız. Bu zaten hata da adama "Arkadaş, sen bunu satıyorsun da ruhsat sahibi sen değilsin ki, bu adam kim, bir tanışayım, sonra sorun çıkmasın" da dememişsiniz. Basiret tutulması bu olsa gerek. Siz savcılığa gidin, en azından suçlu durumundan kurtulun. Dolandırıcılık mağduru olmak daha iyidir.
 
Katılım
4 May 2021
Mesajlar
24
Ruhsat sahibi babam dedi annemin ikinci evliliği dedi soy isimi oyuzden farklı dedi
 
Katılım
3 Eyl 2018
Mesajlar
71
Olan olmuş artık ama bence acilen polise gidip durumu anlatmanız lazım. Aksi takdirde hırsız olarak damga yemeniz olası ve hapse girmeseniz bile sicilinize işlenirse hayatınız boyunca sigortalı iş bulamayabilirsiniz. Şimdi polise gidip zararı kabullenirseniz yıllar sonra hayat dersi olarak anarsınız bu olayı. Ama siciliniz kirlenirse hayatınız boyunca pişmanlık duyacaksınız.
 
Katılım
4 May 2021
Mesajlar
24
Olan olmuş artık ama bence acilen polise gidip durumu anlatmanız lazım. Aksi takdirde hırsız olarak damga yemeniz olası ve hapse girmeseniz bile sicilinize işlenirse hayatınız boyunca sigortalı iş bulamayabilirsiniz. Şimdi polise gidip zararı kabullenirseniz yıllar sonra hayat dersi olarak anarsınız bu olayı. Ama siciliniz kirlenirse hayatınız boyunca pişmanlık duyacaksınız.
Ben alabildigim kadar para alsam olmazmi yoksa bütün parayi bosverip direk motoru emniyete mi vereyim hangisi daha iyi olur yaani ben uğraşmak istemiyorum kaç gündür düşünmekten uyuyamıyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------

Bir de şöyle bir durum var bu motorun sahibiyim diyen adam normal de biz motoru vermiyecegiz para almadan dedik oda 19 ocakta ben gidiyorum yarın emniyete dedi bende tamam dedi yaani şimdi bu adam diyelim ihbar etti geç ihbar ettiği için sıkıntı olmazmi onlara
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Savcılığa gidip suç duyurusunda bulunun da şu şaibeyi üstünüzden atın önce. Para yanacaksa yansın.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Ruhsat sahibi babam dedi annemin ikinci evliliği dedi soy isimi oyuzden farklı dedi

beni satan çocuğun abisi aradı motor benim motoru getirmeszen calitnti ihbarı veririm dedi

Çocuk kerem abisi cemal ruhsatta yazan Osman lütfen yardım edin lütfen


İş gittikçe heyecanlı bir hal alıyor. Eski Brezilya dizilerine dönmek üzere aşk, ihtiras, yalan, şantaj, tehdit öff öfff !

Du bakalı bu işin sonu nereye varacak.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
İster misin Keremle Cemal komiserin karısının çocuklar ile evi terk ettikten sonra yıllar evvel kaybettiği üvey baba tarafından suça itilen çocukları çıksın.

Olur mu olur.
 
Katılım
4 May 2021
Mesajlar
24
Keşke öyle olsa 😂 ama gerçi bende okadar şans olsa bunlara denk gelmezdim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------

Haa. Ben yanlış anlamışim şimdi anladım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst