merhabaaaa/ben çok çok yeniyim motor konusunda.....

Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
5
merhaba arkada$lar we karde$ler ben ahmetcan özellikle araba modifiyesi $imdide yawa$ yawa$ motora merak sal1orum
www.tuningpeugeot.com u bilen warsa hep orda tak1l1r1m
öyle iste 90 l1y1m vs.vs.
1 tane atv motorum war yeni kazaa yapt1m :pr:
hepinizle tanismak isterim
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
5
53na00195vw.jpg
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
hoşgeldin ahmetcanulgez . ne bu acele daha dur 1 gün olmuş. ATV güzelmiş
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Hosgeldin makina güzel. Merakımdan bununla uzun gezilere çıkabiliyormusun. Bizde tanışmak birlikte yol yapmak isteriz memleket nere.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
13
hoşgeldin ..
ya bu yeni nesilin klavyedeki güzel güzel harflerimiz varken abuk sabuk karakter kullanma hastalığının sebebi ne acaba ? :silent:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Hogeldin arkadaşım arkadaşım aramıza , evet ya şu klavyeyi lütfen dilimize uygun kullanalım benimde çok dikketimi çekiyor bu tür olaylar.Soruncada "net dili" diyorlar.Yok kardeşim "net dili" diye bir kavram , bir dil...
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
hoşgeldin ahmet,atv güzel kırmızı olsun 10 ytl fazla olsun,kazasız keyfli sürüşler dilerim.
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
176
slm hoca welcome :cherry: :cherry: :cherry: :cherry: :king: :king: :king:
 
G

Guest

hoşgedin, atv ile ilgili tecrübelerini yazarsın artık :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst