Merhaba

Katılım
4 Ocak 2012
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar ismim Kadir.Bursa da yaşıyorum.Geçen hafta aldığım 2007 Ybr 125 ile artık bende aranızdayım.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
hoşgeldin kadir..daimi olman dileği ile :) tekerin düz bassın motorun hayırlı olsun ..sevgiler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst