K Kadir16 Katılım 4 Ocak 2012 Mesajlar 5 4 Ocak 2012 Konu Yazar #1 Merhaba arkadaşlar ismim Kadir.Bursa da yaşıyorum.Geçen hafta aldığım 2007 Ybr 125 ile artık bende aranızdayım.
Merhaba arkadaşlar ismim Kadir.Bursa da yaşıyorum.Geçen hafta aldığım 2007 Ybr 125 ile artık bende aranızdayım.
K o r @ y Katılım 13 Şub 2011 Mesajlar 5,987 4 Ocak 2012 #2 hoşgeldin kadir..daimi olman dileği ile tekerin düz bassın motorun hayırlı olsun ..sevgiler
_siyah_inci_ Katılım 26 Ara 2011 Mesajlar 28 4 Ocak 2012 #3 Hoşgeldin kazasız belasız güle güle kullan