merhaba

Katılım
18 Eki 2011
Mesajlar
19
öncelikle merhaba kardeşlerim abilerim :)

ben Yılmaz İstanbul'dan katılıyorum aranıza , forumu 2 aydır takip ediyorum fakat üyelik işleriyle pek uğraşmıyordum.

şubatta ehliyeti aldıktan sonra motosiklet alacağım ve tam olarak bi MT ci olacağım bende aranıza kabul ederseniz :cherry:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
hoşgeldin kardeşim..
motosiklet ve ehliyetin için de hayırlısı olsun.. iyi forumlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst