- Katılım
- 18 Eki 2011
- Mesajlar
- 19
- Konu Yazar
- #1
öncelikle merhaba kardeşlerim abilerim 
ben Yılmaz İstanbul'dan katılıyorum aranıza , forumu 2 aydır takip ediyorum fakat üyelik işleriyle pek uğraşmıyordum.
şubatta ehliyeti aldıktan sonra motosiklet alacağım ve tam olarak bi MT ci olacağım bende aranıza kabul ederseniz :cherry:
ben Yılmaz İstanbul'dan katılıyorum aranıza , forumu 2 aydır takip ediyorum fakat üyelik işleriyle pek uğraşmıyordum.
şubatta ehliyeti aldıktan sonra motosiklet alacağım ve tam olarak bi MT ci olacağım bende aranıza kabul ederseniz :cherry: