- Katılım
- 20 Ağu 2006
- Mesajlar
- 35
- Konu Yazar
- #1
mrb,
birkaç aydır forumu takip ediyorum.bir kezde etkinliğe katıldım ama üye olmak bugüne kısmetmiş.f1 için motorumla istanbula gitmeyi düşünüyorum ama tek motor olarak yola çıkmaya korkuyorum. ankara'dan f1'e gidecek motorlu biri var mı acaba?
bu arada,motorum regal raptor.
birkaç aydır forumu takip ediyorum.bir kezde etkinliğe katıldım ama üye olmak bugüne kısmetmiş.f1 için motorumla istanbula gitmeyi düşünüyorum ama tek motor olarak yola çıkmaya korkuyorum. ankara'dan f1'e gidecek motorlu biri var mı acaba?
bu arada,motorum regal raptor.
