- Katılım
- 15 Ağu 2006
- Mesajlar
- 9
- Konu Yazar
- #1
Henüz motoru olmayan 26 yaşında Ankara'lı bir motor sevdalısı olarak herkese merhaba.
2 sene önce eski işyerimde arkadaşların üçü birden motor aldıklarında, ısrarlarına rağmen onlara katılamamıştım. Sonra da geçici bir hevesti zaten deyip unutmaya çalıştım. Ama bu hastlalık nasıl olduysa 2 sene boyunca şiddetini artırarak içimde büyümeye devam etti ve artık rüyalarıma giriyor
.
Şimdi ilk hedefim bu forumdan elimden geldiğince ön bilgi almak, arada ehliyet işini halletmek, sonra da bir Virago 250 sahibi olmak.
Görüşmek üzere,
detrance
2 sene önce eski işyerimde arkadaşların üçü birden motor aldıklarında, ısrarlarına rağmen onlara katılamamıştım. Sonra da geçici bir hevesti zaten deyip unutmaya çalıştım. Ama bu hastlalık nasıl olduysa 2 sene boyunca şiddetini artırarak içimde büyümeye devam etti ve artık rüyalarıma giriyor
Şimdi ilk hedefim bu forumdan elimden geldiğince ön bilgi almak, arada ehliyet işini halletmek, sonra da bir Virago 250 sahibi olmak.
Görüşmek üzere,
detrance
