- Katılım
- 19 Tem 2006
- Mesajlar
- 76
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Merhaba.
Aranıza yeni katıldım. Ankara dayım. Motorum Mondıal 250 mct. Bu benim ilk motorum.
Herkese kazasız sürüşler dilerim.:cherry:
Aranıza yeni katıldım. Ankara dayım. Motorum Mondıal 250 mct. Bu benim ilk motorum.
Herkese kazasız sürüşler dilerim.:cherry:
