Merhaba

Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
11
Merhaba, 3 yıldır motora binmiyordum. 41 yaşındayım. Geçen hafta 1000 RR aldım. Geçmişte ramzey 200, suzuki gsxf 750, 600 rr, Hayabusa ve kısa bir süre ducati 1198 sp kullandım.

iyi forumlar.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Hoşgeldiniz. Keyifli ve güvenli sürüşler dilerim. ::sm_smile

3 yılda formdan düşmüş olabilirsiniz. Özellikle ilk zamanlarda biraz daha dikkat. :cat:
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
11
Evet uzun aradan sonra körelmişim. Fazla resim çekemedim ama motorum bu.

nMcegk7.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst