Merhaba Yardımcı olabilecek Var Mı?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba Boyum 1.80 Kilom 85 Beni Tasıyaa Bilcecek Motor Arıyorum 2 Bin Tl lik Bütcem var Hangi Motorları Önerirsiniz Ben Mondial 100 Ukh gbi birsey düsünmüstüm fakat saglam olmadıgını söylediler.Scouter da olabilir fakat cok kücük olmasın komik görünüyo Simdiden tesekürler
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
canın hangisini isterse onu al...hepsi tasır seni....bisiklet bile taşır..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bisikletim var da malum kilolu oldugumdan bide bisiklet bozuk oldugundan =)
örnek verebilirmisin cok memnun olurum
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
sana ilave olarak 21 kg fazlam var:wiinkk:

ben senin yerinde olsam 2000 tl ye alırım YBR bakarım keyfime:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:( Alsam olurmu mondial kh bisey olmaz demi 5 yıl tasısa yeter bi yere de gitmicem sadece okul o da 300 metre bide ondan ayrı hafta da bi 2 km yol alır
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tesekür ederim Bi bakarım cok saolun kafa yordunuz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:50 PM ----------

Ohaa Fiyata Bak Nasıl Düsmüs Bu Motoru Biliyorum Aslan Gibi Kesin Alırım Böle Bisey
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
139
yardımcı olabilirsek ne mutlu bize kafa yormuşuz ne önemi var paylaşmak güzeldir :wiinkk:
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
139
bahsettiğiniz motosiklete şimdi google görsellerden baktımda (Mondial 100 Ukh ) babu sana tek sözüm 200-300 tl daha fazla ver ama mondiali unut honda ile kıyaslamıyorum bile
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam honda alıcam da cok pahalı :'( alcaz artık naapalım ya tekrardan tesekürler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
xD Bnde Yazın Calıscam Full Dalyan diye bir yer var
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İkinci el ybr felan al daha iyi ...Garanti hikaye o çan çin çon ların..:cat:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
177
110 kiloyum rokko kullanıyorum.sıfırı 2300 civarı.Mondiallere göre daha az sorunlu daha gösterişlidir.
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
cancincon boşver ybr cbf apache al bak keyfıne cın malına verıcem o parayı yaptıgı arızalarla taksıklet sıfır cbf bulur
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
2000 tl bütçesi olan birine japon motor önermek anlamsız geliyor bana..bu işin servisi var grenaj kırıldı yenisini takalım bilmem kaç € su var..

çinli al bence arkadaşım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Plaka İçin De ayrı para mı ödeniyo yada ruhsat icin?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst