- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle herkese merhaba. Motosiklet.net ailesine bikaç dakika önce katıldım
Benim sorum şu olacak. yaklaşık 4 yıllık bir motosiklet kullanıcısıyım 3yıldır aktif bir şekilde Cbf 150 sürüyorum. Bu hafta içerisinde 600'lük bir racing'e geçmeyi düşünüyorum. Sorularım şunlar ;
-Direksiyonum yeterli olacak mıdır ?
-Eğer yetiyorsa zx6r düşünüyorum fakat ikinci el piyasası parça durumu ve motor sıkıntı yaratır mı bunu bilmek istiyorum. bir diğer alternatifim 600 RR .. ilginize şimdiden teşekkür ederim
-Direksiyonum yeterli olacak mıdır ?
-Eğer yetiyorsa zx6r düşünüyorum fakat ikinci el piyasası parça durumu ve motor sıkıntı yaratır mı bunu bilmek istiyorum. bir diğer alternatifim 600 RR .. ilginize şimdiden teşekkür ederim