- Katılım
- 19 Eyl 2015
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar öncelikle hayırlı akşamlar diliyorum İsmim Yiğit 19 yaşındayım izmirde yaşıyorum ve motorsiklet ehliyeti alıp motor almak istiyorum bunuda ekim ayının 20 sine kadar yapmayı planlıyorum honda cbr almayı düşünüyorum başlangıç motoru olarak honda cbr 250 repsol uygunmudur sizce yada eğer uygun görürseniz yamaha r25 de istiyorum fakat gözümü korkuttular çok hızlı çok seri altından kaçar falan dediler scooter geçmişim var 2 3 ay boyu kullandım ve rahat kullandım düşme kalkma olmadan yardımlarınızı esirgemeyin lütfen arkadaşlarr motoru sıfır mı yoksa ikinci el mi alayım ondada yorumlarınızı bekliyorum
:king: