Merhaba motorsikletçi abilerim ablalarım kardeşlerim:))

Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
1
Herkeze merhaba adım Yiğit yaşım 22 istanbul da yaşıyorum bu forumu hep takip eden birisim bazı konuların abonesiyim hatta ama offline olarak okurdum bu gün kayıt oldum artık bende aranıza katılayım dedim:) Öncelikle bana istanbul avrupa yakasında hyosung kullanan yani kanuni servisleri ile muhattap olan motorsiklet sever arkadaşlar abiler kardeşler memnun kaldıkları kanuni servislerini söyleyebilirler mi hani hepside bisikletciden bozma tamirci değiller ya ! illaki iyi kanuni servisleride vardır bu bajaj pulsar 200 ns leri sevdim hayırlısı ile zamanı gelince edincem duruma göre ve ya başka seçeneklere yönelcem zaten 7 binlira bütçem olacak inşallah koruma kıyafetleri hariç ve bu durumda hangi servisle muhattap olunmalı bakım vs gibi durumlar da. teşekkürler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst