- Katılım
- 22 May 2010
- Mesajlar
- 2,422
- Konu Yazar
- #1
merhaba milet buda benim kucukum . gayet memnunum ama en son gezımde 12 motosikletten 10 u benı gecti otobanda 2 sıde karsıdan geliyordu =) hız olarak 100 le falan giden bir cihaz iyi ama yakıtı az fazla
aksesuar olarak koruma demiri , çanta demiri , kocamann cox canta , x-enon far , onde ruzgarı kırsın dıye birsey ( el yapımıdır kendi imalatım ama işe yaramıyor ) , kısacası guzel ve okadar ozel bi ise yaramayan ama keyifli motosikletimi sizle tanıstırıyım adı devrim . ( 1 mayısta almaya karrar vermiştim ) saygılar iyi seyirler tekerini yerden kesilmesin kasksız binmeyin kask ı usumemek icin değil olmemek icin takın .....
deneme yapıyordum adı sacma sapan harfler kalmıs duzeltemıyorum kusura bakmayın arkadaslar
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
aksesuar olarak koruma demiri , çanta demiri , kocamann cox canta , x-enon far , onde ruzgarı kırsın dıye birsey ( el yapımıdır kendi imalatım ama işe yaramıyor ) , kısacası guzel ve okadar ozel bi ise yaramayan ama keyifli motosikletimi sizle tanıstırıyım adı devrim . ( 1 mayısta almaya karrar vermiştim ) saygılar iyi seyirler tekerini yerden kesilmesin kasksız binmeyin kask ı usumemek icin değil olmemek icin takın .....
deneme yapıyordum adı sacma sapan harfler kalmıs duzeltemıyorum kusura bakmayın arkadaslar