merhaba milet buda benim kucukum

Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
merhaba milet buda benim kucukum . gayet memnunum ama en son gezımde 12 motosikletten 10 u benı gecti otobanda 2 sıde karsıdan geliyordu =) hız olarak 100 le falan giden bir cihaz iyi ama yakıtı az fazla

aksesuar olarak koruma demiri , çanta demiri , kocamann cox canta , x-enon far , onde ruzgarı kırsın dıye birsey ( el yapımıdır kendi imalatım ama işe yaramıyor ) , kısacası guzel ve okadar ozel bi ise yaramayan ama keyifli motosikletimi sizle tanıstırıyım adı devrim . ( 1 mayısta almaya karrar vermiştim ) saygılar iyi seyirler tekerini yerden kesilmesin kasksız binmeyin kask ı usumemek icin değil olmemek icin takın .....



deneme yapıyordum adı sacma sapan harfler kalmıs duzeltemıyorum kusura bakmayın arkadaslar





img0110au.jpg


img0100af.jpg


img0125aj.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
img0126ax.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
img0127ai.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
img0128ak.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
img0114ai.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Kazasiz belasiz kullan, canta gercekten büyükmüş :)
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Hocam Senin Motosikletinde Bi Arıza Olmasın Mc Bu 14.7 hp 2 kişi 110 Gördüğünü Söyleyenler var. Ki benim arkadaşımda var Biraz zayıf düzde 120,130 diyor
karbüratör ayarı Felan yaptırdınmı 100 Bu Makina İçin çok az
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Adam doğrayıp çantaya mı koyuyosun? Doğramadan da sığabilir gerçi. Nasıl bir çantadır o? :D Nazara gelmeyesin keyifli sürüşler.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
çanta buyuk ama cok işe yarıyor tatile gittim 2 gunluk giyecek yiyecek ve bayan kol cantasını aldı yanı fazladan bse tasmadı dısarıya ustune ustluk ıcınde 2 takım yagmurluk ve el aletlerım bulunuyordu =)

motor 120 goruyor 2 kısı ama giderken 100 km hızla 100 km boyunca durmadan gittim sıkıntı yoktu ilk gidişim değil zaten . ama keyifli bir motor 120 yokus assagı 125 goruyorsunuz

suanda motora gerekli olan karburator ayarı ve sıbob ayarı ama 100 - 110 km - 100 km/s hızda ve yaklasık 20 km sehir ici kullanımda 4.5 lt benzin tuketmısım
 
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
113
aynısı bende var düz yolda direk 120 diyor yokuş aşağı 130 yaptım
100 çok çok çok az var onda bi şey
 
Katılım
30 Ara 2011
Mesajlar
118
Motor cok güzel masallah,kazasız belasız.Birde cantanin model marka belli mi ? Kaç lt. acaba ? :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst