merhaba çook geç kalmış olsam da artık buradayım ..

Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
12
merhaba motor sevdalısı arkadaşlar .. ben şenol 1975 çorlu doğumlu biriyim yaklasık 15 yıldır iki tekerleğin üzerindeyim .. yaklaşık 23 motor girdi hayatıma.. şuan tdm 900 yamaha kullanıyorum .. ve çorlu dan hepinize sevgilerimi yolluyorum ..
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Hoşgeldin arkadaş:cat:
bizde diyodu nerede kaldı bu Burcum balık kardeşimiz:p
Umarım aradığını bulur, faydalı olursun:rendeer:
kazasız belasız sürüşler dilerim.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
32 yaş 15 yıl 23 motor :cyclopsan

hoşgeldiniz saygılar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
M£RHABA :) Kalıcı Ve Katılımcı Olmanız Dileği İle :cat: :)

blauwe5fwelkom5ab1yv8.gif
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
178
abi hoşgeldin bende balık burcuyum allah kahretsin :pr:
duygusal romantik şıpsevdi hayalperest :p
kazasız belazsı sürüşler
 
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
17
Galericmisin yaw 23 motor. Senin gibisi pek yoktur heralde.
Motorlarını sıralarmısın bi de yanlarına kısaca nie aldığını nie değiştridiğini vesair görüşlerini yazabilrmisin(hatırladığın kadarı ile :p) faydalanalım biz de
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
12
dgdh

hoşbulduk arkadaşlar .. galerici vs değilim .. sürekli hayallerimin peşinden giden şartları zorlayan motor delisi biriyim .. ilk motorum 15 yaşımda sınıf gecme hediyesi olan 150 cc mz di .. sonrasında kız arkadasımın yanına gidip parasız kalmamdan dolayı babamdan habersiz satmıstım .. ( olaylar hep bu tarz şeyler parasız kalınca satardım param olunca alırdım .. ) ve bir araba sopa yemiştim .. sonrasında minsk, 150 mz , 251 mz klr 250, dt 125, kmx 125, xt 600, kle 500 , transalp, dt 125 , bmw r 25, bmw r26, bmw r50/5(sepetli), bu arada 8 tane klasik bmw değiştirdim sıraya yazmasam ii olur kızacaklar şimdi :) transalp , drag star, bmw 1100gs, ve son motorum tdm 900
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
2
sanırım bir geç kalan balık burcuda benim:D:D:D:D

arkadaslar selamlar bende 2 senedır motor tutkuyum ve en sonunda uye olabldım buraya ..hepınize selamlar ve kazasız surusler
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
abi hoşgeldin bende balık burcuyum allah kahretsin :pr:
duygusal romantik şıpsevdi hayalperest :p
kazasız belazsı sürüşler

sizden biri daha var bende balık burcundanım abi hos geldin sende benim geç kalmıslardansın nese allah kaza bela vermesin keyifli sürüşler
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Hoşgeldın sefa getırdın dogru yerdesın umarım kalıcı olursun.......:cat:
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
12
En keyifli motorun hangisiydi ? :)

en keyiflisi klasik sepetli bmw diyebilirim .. ama şu bir gerçektirki en iyi motor endurodur.. kısacası her yolun motorudur .. sahil orman kaldırım asfalt , karda çamurda havada:) karada ama insan git gide doyumsuzlaşıyor.. bana bu saydıklarımın genelini transalp ve 1100 gs de vermişti aslında .. ama şuan biraz düz yol ve uzun yol tutkumdan dolayı hızlı bir turing e biniyorum ..
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
2
Tecrübeli olan arkadaşlardan bi isteğim var!!! ben 6-7 mılyar arsında bı makıne almak istiyorm kendimi ve sizin tavsiyelerinizi duymak istiyorm....
ben uzun zamandır su hyosung 250rr a takıldım kaldım ve bununla ilgili bilginiz varsada yazadsanı çok mutlu olurum.....
ve birde BEN NE ZAMAN Bİ RACE KULLANICAM YAAAAAAA:salut:
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
49
şenol bey, siz 23 motor ve 15 yıl motorculuk geçmişine rağmen çok geç kaldım diyorsanız ben ölmüşüm. ben de 75 doğumluyum ama ortaokulda arkadaşın mobileti ve lisede komşunun kinetic'i haricinde hiç bi numaramız yok... :( yakında olacak umarım araştırıyorum
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
İyi günlere kazasız belasız yolculuklar, bende enduro'ları fiyatı hariç beğeniyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst