dgdh
hoşbulduk arkadaşlar .. galerici vs değilim .. sürekli hayallerimin peşinden giden şartları zorlayan motor delisi biriyim .. ilk motorum 15 yaşımda sınıf gecme hediyesi olan 150 cc mz di .. sonrasında kız arkadasımın yanına gidip parasız kalmamdan dolayı babamdan habersiz satmıstım .. ( olaylar hep bu tarz şeyler parasız kalınca satardım param olunca alırdım .. ) ve bir araba sopa yemiştim .. sonrasında minsk, 150 mz , 251 mz klr 250, dt 125, kmx 125, xt 600, kle 500 , transalp, dt 125 , bmw r 25, bmw r26, bmw r50/5(sepetli), bu arada 8 tane klasik bmw değiştirdim sıraya yazmasam ii olur kızacaklar şimdi

transalp , drag star, bmw 1100gs, ve son motorum tdm 900