- Katılım
- 27 Nis 2006
- Mesajlar
- 338
ELINT' Alıntı:yaa arkadaşlar biri şu almana türkçe ögretsin yaaa yoksa bu konu durmayaacak yaa burda gülme kirizine giricez valla :queen: :queen: :queen: tam 16 sayfa oldu adam birde fa ben almanım dedi sonra hiç yorum yazmadı(veya tükçe bilmedigi için yazamadı:queen: ) garibim bizim yazdıklarımıza öyle bakıp dıuruyordur bu millet benim hakkımda 16 sayfa ne yazdı diye meraktan çatlıyordur biri neollaya türkçe ögretsin yazık çocugaaaa:queen: :queen: :queen:
Selamlar,
Kendisi yazacak, biz ona Tercüme ediyoruz ama haliyle bukadar cok seyi tercüme etmek zor oluyor, zaten Türkce Kursunada Basliyor yakinda ama arada bir giriyor ve herkesi toplu olarak selamliyor....Biz daha sonra Tercümeyi yapiyoruz.....:cat: