Merhaba Ben Almanim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
ELINT' Alıntı:
yaa arkadaşlar biri şu almana türkçe ögretsin yaaa yoksa bu konu durmayaacak yaa burda gülme kirizine giricez valla :queen: :queen: :queen: tam 16 sayfa oldu adam birde fa ben almanım dedi sonra hiç yorum yazmadı(veya tükçe bilmedigi için yazamadı:queen: ) garibim bizim yazdıklarımıza öyle bakıp dıuruyordur bu millet benim hakkımda 16 sayfa ne yazdı diye meraktan çatlıyordur biri neollaya türkçe ögretsin yazık çocugaaaa:queen: :queen: :queen:


Selamlar,
Kendisi yazacak, biz ona Tercüme ediyoruz ama haliyle bukadar cok seyi tercüme etmek zor oluyor, zaten Türkce Kursunada Basliyor yakinda ama arada bir giriyor ve herkesi toplu olarak selamliyor....Biz daha sonra Tercümeyi yapiyoruz.....:cat:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
ELINT' Alıntı:
yaa arkadaşlar biri şu almana türkçe ögretsin yaaa yoksa bu konu durmayaacak yaa burda gülme kirizine giricez valla :queen: :queen: :queen: tam 16 sayfa oldu adam birde fa ben almanım dedi sonra hiç yorum yazmadı(veya tükçe bilmedigi için yazamadı:queen: ) garibim bizim yazdıklarımıza öyle bakıp dıuruyordur bu millet benim hakkımda 16 sayfa ne yazdı diye meraktan çatlıyordur biri neollaya türkçe ögretsin yazık çocugaaaa:queen: :queen: :queen:


sorma ELINT bu ne yazdi, su ne demek, herhavzundibiayni gibi laflari tercüme temeye calisan ben sonunda PES ettim...... ise bastan baslayip GEYIK MUHABETI ni aciklamayla basladim :queen:
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
hayati' Alıntı:
birileri bizim yabancı hayranlığı zaafiyetimizi mi kullanıyo aceba.yemmi oluyoruz yine:bounce: :farao:
Cidden ya olabilir.Zaten hem bayan üye olması hem de yabancı olması,başlığın tavan yapması için yeterli bir sebep.Sonuçta olay zaten geyiğe dönmüş durumda.Herkes eğleniyor.Milletin keyfini kaçırmayalım.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ohhh iyi valla yaa allahın almanı ben almanım yazsın biz burda kendimiz yırtıyoz video ekliyoz yorumlar yapıyoz teknik konuları açıklıyoz vs..... ama yinde 3-4 sayfayı geçmiyor yaaa yok bendee yarın rusum diye yazcam varya banada böyle 17 sayfa yazmayın bilmiyorum artık motorlarınızın benzininize su katarım ona göreee :p :p :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
10
vielen dank freunde für die liebe und herzliche begrüssung. ich habe vor allem gelernt was ein hirschengepräch ist und was herhavzundibidayni bedeuted. ich hoffe euch bei dostdarks treffen im juli naeher kennenzulernen u wuensch euch bis dahin eine schöne zeit
viele gruesse
noela
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
noela' Alıntı:
vielen dank freunde für die liebe und herzliche begrüssung. ich habe vor allem gelernt was ein hirschengepräch ist und was herhavzundibidayni bedeuted. ich hoffe euch bei dostdarks treffen im juli naeher kennenzulernen u wuensch euch bis dahin eine schöne zeit
viele gruesse
noela
Traslator ile cevirdim Dostdark diyor. Almanya'dan Bira'nın merkezinden bu mesaj. :rendeer:

to many thanks to freunde for dear and hearty begrüssung. I have above all learned what is hirschengepräch and what hopes herhavzundibidayni bedeuted. I you with dostdarks hit in juli closer to get to know u wish you till then nice zeit
many greets
noela


Hallo,
Noella begrüßen unsere Gemeinschaft, die mit der Freundschaft schuf. Schade, weil zu viele Menschen nicht sind, reden Trick vielleicht Sie können Ihr Nachrichtenenglisch schreiben.

Wo leben Sie?

Wie alt sind Sie?

Haben Sie einen motocycle bekommen?

Wir fragen uns so Informationen über den your's.

Ich übersetzte diese Nachrichtenengländer, um mit der Software Auszuweichen.

Begrüßen Sie wieder.
Aufpassen.

Ömer ...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
ben elimden geldigi kadar tercüme edeyim ama asil ve gercek tercüme tabiiki akalteke den gelecek.

sicak ve dostane "hosgelileriniz" icin hepinize tesekkür ederim. sayenizde türkcenin önemli kelimelerini mesela geyik muhabettin (almancasi hirschengepräch) ve herhavzundibidayni nin ne demek oldugunu ögrendim ve kelime hazineme kayit ettim. dostdarkin hazirandaki gezisinde umarim hepinizle tanisabilirim. o zamana kadar hoscakalin ve güzel zaman gecirin.

yanii benim anladigim bu... tamer abi yardimci olur insallah.

Sadobey' Alıntı:
Traslator ile cevirdim Dostdark diyor. Almanya'dan Bira'nın merkezinden bu mesaj. :rendeer:

to many thanks to freunde for dear and hearty begrüssung. I have above all learned what is hirschengepräch and what hopes herhavzundibidayni bedeuted. I you with dostdarks hit in juli closer to get to know u wish you till then nice zeit
many greets
noela


Hallo,
Noella begrüßen unsere Gemeinschaft, die mit der Freundschaft schuf. Schade, weil zu viele Menschen nicht sind, reden Trick vielleicht Sie können Ihr Nachrichtenenglisch schreiben.

Wo leben Sie?

Wie alt sind Sie?

Haben Sie einen motocycle bekommen?

Wir fragen uns so Informationen über den your's.

Ich übersetzte diese Nachrichtenengländer, um mit der Software Auszuweichen.

Begrüßen Sie wieder.
Aufpassen.

Ömer ...




:queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Sadobey' Alıntı:
Traslator ile cevirdim Dostdark diyor. Almanya'dan Bira'nın merkezinden bu mesaj. :rendeer:

to many thanks to freunde for dear and hearty begrüssung. I have above all learned what is hirschengepräch and what hopes herhavzundibidayni bedeuted. I you with dostdarks hit in juli closer to get to know u wish you till then nice zeit
many greets
noela


Hallo,
Noella begrüßen unsere Gemeinschaft, die mit der Freundschaft schuf. Schade, weil zu viele Menschen nicht sind, reden Trick vielleicht Sie können Ihr Nachrichtenenglisch schreiben.

Wo leben Sie?

Wie alt sind Sie?

Haben Sie einen motocycle bekommen?

Wir fragen uns so Informationen über den your's.

Ich übersetzte diese Nachrichtenengländer, um mit der Software Auszuweichen.

Begrüßen Sie wieder.
Aufpassen.

Ömer ...

Way Sadobey,

Tamaer Abi ( Akaltepe ) den sonra 2. Tercüman iyi oldu bu yaa, en azindan ceviri yapmaktan kurtulduk...:cat:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
70
slm hu hu komşu kızı hoşgeldin yahu nerdesin enişde nerde bir gördüm sizi bir daha göremedik bekleriz sizide alman arkadaşim ama dikkat et enişdeye fazla içmesin sonra dul kalırsın ona göre:):)): hoşcakalllllll taksime beklerizzz
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
noela' Alıntı:
vielen dank freunde für die liebe und herzliche begrüssung. ich habe vor allem gelernt was ein hirschengepräch ist und was herhavzundibidayni bedeuted. ich hoffe euch bei dostdarks treffen im juli naeher kennenzulernen u wuensch euch bis dahin eine schöne zeit
viele gruesse
noela

diyorki: Yahu canım cigerim motorcu arkadaşlarım. Harbiden Çarşamba akşamı acaaip eğlenip matiz oldum. Tabiiki bunun sonucu olarak sabahki cörmeni uçağıda taklaya geldi Hemen bağyan merkeli arayıp ("bu kız iyice bize benzemeye başladıya hayırlısı") Bende madem buraya "AB" den gelen ne kadar zevat varsa "Diyarbakır"a gidiyor. bende acaba bu motorcular kastro diye bir yere gidiyorlar. bunun "Fidel castro"oyla bir alakası varmı yaoksam acaba yemeyip yedirdiğimiz giymeyip giydirdiğimiz bu Türk ler çaktırmadan gomonistmi oluyolar bi bakcem.

"diyo"
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
:queen: :queen: muahamuhaha muhaha:queen: :queen: :queen:

sagol abi ya... bende farkindaydim tam dogru tercüme etmedigimin ama hava olsun diye yazmistim :pr:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
Hallo noela wie geht es dir den muzo habe iş schon kennen gelernt ein
feiner kerl dich und intercom werde ich auch noch kennenlernen hoffe ich
wieso kann ich so gut deutsch ganz einfach ich bin dort gebohren und
aufgewachsen und habe bis zu meinen 27lebenjahr in deutschland gelebt
bis ich vor 9jahre zurrückgekehrt bin schöne grüsse an intercom halt die
ohren steif
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
necdet' Alıntı:
Hallo noela wie geht es dir den muzo habe iş schon kennen gelernt ein
feiner kerl dich und intercom werde ich auch noch kennenlernen hoffe ich
wieso kann ich so gut deutsch ganz einfach ich bin dort gebohren und
aufgewachsen und habe bis zu meinen 27lebenjahr in deutschland gelebt
bis ich vor 9jahre zurrückgekehrt bin schöne grüsse an intercom halt die
ohren steif


Necdet Selamlar,

cok Tesekkürler yazin icin, Levent ( Intercom ) ve noela ile beraber yine bu Carsamba Der Saadete gittik Barisi dinlemeye. Keske gelseydin tanisirdin 15-16 Temmuz Dostdark gezisine de gelecekler Müsaitsen sende gel tanisiriz... Bizde Mecidiyeköy ( Profilonun dibi ) deyiz beraber calisiriz, sende Numaram var bi ara Yemege gideriz buralarda Hep beraber Tanisiriz.....

Sevgiler & Saygilar
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
Muzo' Alıntı:
Necdet Selamlar,

cok Tesekkürler yazin icin, Levent ( Intercom ) ve noela ile beraber yine bu Carsamba Der Saadete gittik Barisi dinlemeye. Keske gelseydin tanisirdin 15-16 Temmuz Dostdark gezisine de gelecekler Müsaitsen sende gel tanisiriz... Bizde Mecidiyeköy ( Profilonun dibi ) deyiz beraber calisiriz, sende Numaram var bi ara Yemege gideriz buralarda Hep beraber Tanisiriz.....

Sevgiler & Saygilar

muzo kardeş yemeğe en kısa zamanında gidicez söz pazar buluşmaya gelin
bende akşam 6-6.30da orada olcam şaşkınbakkal kadıköyde
buradanda sevgiler saygılar:)
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
257 cevap 3.459 görüntülenme tanışma topiğinde değilde güzel bir organizasyon topiğinde olmasını isterdim doğrusu....!!!!!!:pr: :pr: :pr:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
pazer' Alıntı:
Cidden ya olabilir.Zaten hem bayan üye olması hem de yabancı olması,başlığın tavan yapması için yeterli bir sebep.Sonuçta olay zaten geyiğe dönmüş durumda.Herkes eğleniyor.Milletin keyfini kaçırmayalım.
haklısın dostum millet eğlensin.By By türkçe olmayalım yeterki:salut: :pr: :salut:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst