dishy' Alıntı:hoşgeldin,, acilen almanca öğrenmeliyim, işime yaricak :mrgreen: :rendeer: :rendeer:
dishy' Alıntı:yaaa herkes zayıf noktamı öğrendi heralde gezi demeyin yaaaaa gelemioruz işteee :salut: :salut:
obkavi' Alıntı:almanca biliyorum ben sanırım
hey neola
wolskwagen, nestle, bmw, mercedes, tomas, fakir, bv ne çok kelime biliyorum ya
toros' Alıntı:Hoşgeldiniz... Almanyanın içindenmisin kardeş.?
dostdark' Alıntı::rendeer: üzma kendini yaaa bizide üzüyorsun
dur bu akşam ersen le konuşayım da bir antalya gezisi yapalım:cat: