Merhaba Ben Almanim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
yardim

dishy' Alıntı:
hoşgeldin,, acilen almanca öğrenmeliyim, işime yaricak :mrgreen: :rendeer: :rendeer:

ne demek biz sana almanca kurs bilem veririz, sen gezilere yaninda kalem defterle gel yeter :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
yaaa herkes zayıf noktamı öğrendi heralde gezi demeyin yaaaaa gelemioruz işteee :salut: :salut:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
dishy' Alıntı:
yaaa herkes zayıf noktamı öğrendi heralde gezi demeyin yaaaaa gelemioruz işteee :salut: :salut:

:rendeer: üzma kendini yaaa bizide üzüyorsun
dur bu akşam ersen le konuşayım da bir antalya gezisi yapalım:cat:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
almanca biliyorum ben sanırım
hey neola
wolskwagen, nestle, bmw, mercedes, tomas, fakir, bv ne çok kelime biliyorum ya
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
obkavi' Alıntı:
almanca biliyorum ben sanırım
hey neola
wolskwagen, nestle, bmw, mercedes, tomas, fakir, bv ne çok kelime biliyorum ya

vayyy be abi sen rehbermisin ya
bu ne akıcı almanca helal olsun sana:cat:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
toros' Alıntı:
Hoşgeldiniz... Almanyanın içindenmisin kardeş.?

bizim türkcemizde nebiçim bir dil ya :p
şimdi noela sözlükte senin ne dediğini incelese işin içinden çıkamaz :queen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
kolay değil üstad yılların birikimi bu bu markaların yarısına binip yarısını da yiyince insan sindire sindire öğreniyo tabi
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
hertzlich wilkommen meine freund

kanst du english sprachen?? das ist shon besser für uns
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hoşgeldin(wilkommen..) :p yaa varya almanca bilmedigime hiç bukadar üzülmemiştim yaa şurda 2 cümle bile yazamıyom:pr: :pr: :pr:
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
He!! Willkommen MT.Your erstes zum messega und Antworten, die in deinem Forum wirklich interessant sind. Weil es zu viele Antworten aber gibt, du sprichst nicht und verstehst Turkish.I Vermutung, die du nur Gezi Raporları Seite unseres Aufstellungsortes schaust. Schließlich Willkommen wieder.
:)
Bİr uyanıklık da ben yapim,hem çorbada katkım olsum.:)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
yaa arkadaşlar biri şu almana türkçe ögretsin yaaa yoksa bu konu durmayaacak yaa burda gülme kirizine giricez valla :queen: :queen: :queen: tam 16 sayfa oldu adam birde fa ben almanım dedi sonra hiç yorum yazmadı(veya tükçe bilmedigi için yazamadı:queen: ) garibim bizim yazdıklarımıza öyle bakıp dıuruyordur bu millet benim hakkımda 16 sayfa ne yazdı diye meraktan çatlıyordur biri neollaya türkçe ögretsin yazık çocugaaaa:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
birileri bizim yabancı hayranlığı zaafiyetimizi mi kullanıyo aceba.yemmi oluyoruz yine:bounce: :farao:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst