Merhaba Ben Almanim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
Kacmadi... hala yazilanlari tercüme etmekle ugrasiyoruz..... gel de simdi GEYIK muhabbetin almancasi bul... üf ya....
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
22
noela' Alıntı:
o.k ich muss ganz dringend ganz schnell türkisch lernen!!!!!
freu mich wirklich sehr über eure antworten, verstehe sie nur leider nicht, hoffe in zukunft mehr antworten zu können

sorry:pale:

Merhabalar
Tercümesi : arkadaşlar çok acele türkçe öğrenmem gerekiyor!!!!!! Cevaplarınıza da çok seviniyorum ama anlamıyorum umarım gelecekte daha çok cevap yazabilirim

:mrgreen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
cembir' Alıntı:
Merhabalar
Tercümesi : arkadaşlar çok acele türkçe öğrenmem gerekiyor!!!!!! Cevaplarınıza da çok seviniyorum ama anlamıyorum umarım gelecekte daha çok cevap yazabilirim

:mrgreen:

ok :wiinkk:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
necdet' Alıntı:
vay be gazman ne güzel rusca biliyon yazdığını kim kontrol etcek:queen:
necdet abii sen hala bi tane rusca ogretmen bulamadinmi..:queen: ben gercekten moskovadan yaziyorum....yane yeni moskova mt....:queen: saglicakla kalin...

ashes' Alıntı:
dobraviçe nazdıravya diyim ya ben almancayı filmlerden biraz bilirdim ruscayıda ögrendik bir yerlerden :)
ashes...sen bilirsin agzinin tadini..:queen: serefe iyiaksamlar...falan..:queen: saglicakla kal..:queen: :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
198
bizde allahına kadar türküz.

ama ayrımcılık yapmıyoruz ya alman kardeş...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:queen: evettt arkadaşlar MT YABANCI DİL KURSU na hoşgeldiniz
bizim siteyi bilmiyorlarmı :silent: bizi neden avrupa birliğine almadıla yaa:silent:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
intercom' Alıntı:
Kacmadi... hala yazilanlari tercüme etmekle ugrasiyoruz..... gel de simdi GEYIK muhabbetin almancasi bul... üf ya....
:mrgreen: Dostum işin bayağı zor anlaşılan sitede Almanca bilen arkadaşlardan yardım al bence...:queen:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
18
yaaa kıskandım ben noellayı hep ona hoşgeldin dediniz 14 sayfa oldu benim daha 3 deee.bilseydim bu kadar tavan yapacağını bende almanca başlardım olaya.Kim bilecekti ne milletim..!!!
Tüh...:salut:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
şimcik konuyu açan arkadaşımız yarım sözlük almış sadece m b a harflerinin olduğu sayfayaı aldığı için sadece merhaba ben almanım yazmış
şimdi aklıma 2 şey takılsı madem almasınız neden türkçe başlık almanca sanırsam metin bence ikiside almaca olmalı o zaman niye topic açıyosunuz türkçeyi hiç mi bilmiyoosunuz
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
black beauty' Alıntı:
yaaa kıskandım ben noellayı hep ona hoşgeldin dediniz 14 sayfa oldu benim daha 3 deee.bilseydim bu kadar tavan yapacağını bende almanca başlardım olaya.Kim bilecekti ne milletim..!!!
Tüh...:salut:

dostum burası sanal bir ortam burada kaç kişnin sana merhaba demesiyle edineceğin arkadaş sayısı arasında bir bağlantı yok
arkadaş edinebilmen için gezilere katılıp bizimle tanışman lazım
seni çok severiz çok arkadaşın olur:cat: fazla sevmeyiz az arkadaşın olur
gezilere gelmediğin sürecede gerçek arkadaşın olmaz:farao:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
black beauty' Alıntı:
yaaa kıskandım ben noellayı hep ona hoşgeldin dediniz 14 sayfa oldu benim daha 3 deee.bilseydim bu kadar tavan yapacağını bende almanca başlardım olaya.Kim bilecekti ne milletim..!!!
Tüh...:salut:


Üzülme Black,

ben tiklarim simdi bikac kere, seni msn e ekledim ama hep Offline sin....Senle Almanca yaziscaktim,...Noela da öyle.....:cat:

BLACK_ICE' Alıntı:
şimcik konuyu açan arkadaşımız yarım sözlük almış sadece m b a harflerinin olduğu sayfayaı aldığı için sadece merhaba ben almanım yazmış
şimdi aklıma 2 şey takılsı madem almasınız neden türkçe başlık almanca sanırsam metin bence ikiside almaca olmalı o zaman niye topic açıyosunuz türkçeyi hiç mi bilmiyoosunuz


Bu konu bircok kere tarafimdan aciklandiiiiiii :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
BLACK_ICE' Alıntı:
şimcik konuyu açan arkadaşımız yarım sözlük almış sadece m b a harflerinin olduğu sayfayaı aldığı için sadece merhaba ben almanım yazmış
şimdi aklıma 2 şey takılsı madem almasınız neden türkçe başlık almanca sanırsam metin bence ikiside almaca olmalı o zaman niye topic açıyosunuz türkçeyi hiç mi bilmiyoosunuz

süper bir türkce nickin var türk olduğun anlaşılıyor ama bence bırak insanlar istedeği dille yazsınlar
burası arena değil tanışma topic i hoşgeldin demek istersen
:rendeer: arkadaşım hoşgeldin
yazmalısın:cat:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
22
black beauty' Alıntı:
yaaa kıskandım ben noellayı hep ona hoşgeldin dediniz 14 sayfa oldu benim daha 3 deee.bilseydim bu kadar tavan yapacağını bende almanca başlardım olaya.Kim bilecekti ne milletim..!!!
Tüh...:salut:

Bende 2 de kaldımmm . :pale: Helal olsun nolliiii ye
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
322
taksimden aşşaaa kasım paşa desem, ne anlama gelkdiğini bilmez bu! hadeee, işimiz var.
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
evet seflek o lafi bilmez. allahtan sende yabanci dilde yazmadin, kendini tanitan birisine "taksimden aşşaaa kasım paşa" diyen birisinle ZATEN tanismak istemez.... yinede niye zahmet ettin de yazdin? güzel ve nesih kültürünle bizi etkilemek icin herhalde.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
noela' Alıntı:
Hallo liebe Freunde,

Ich heiße Noela, verfolge schon einige Zeit eure Ausflüge und habe gestern auch teilgenommen. Zuvor war ich mit euch im Beers....

Es war gestern ein toller Abend mit sehr schöner Musik, alle die nicht dabei waren haben sehr viel verpasst, habe kein Motorrad bin aber Mitfahrer bei meinem Freund Intercom....

Wünsche euch allen noch viel Freude bei euren Ausflügen etc....J

hoşgeldin,, acilen almanca öğrenmeliyim, işime yaricak :mrgreen: :rendeer: :rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst