Merhaba Ben Almanim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
:bestmt:
::sefereee ::shake2:: ::shhh:: ::comico:: ::cheeeeer :rendeer:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
21
tabı canım o kesın alman kardes bızım ıcın ne hıssedıyorsan 2 katı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba ben türküm diye bi başlık atsam bende böyle saatlerce gündemde kalabilirmiyim ...yaw ben girdigimde şuraya sohbet edebilmek için kerpeten arıyodum cvp alabilmek için olsun ama ben genede TÜRKÜM:)
hoşgeldiniz alman arkadaş lafım size degil.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
ashes' Alıntı:
bi alman geldi neşelendik yazılar falan bekliyoruz bir tane fransız yada rus italyan ispanyol valla skull çok iş düşücek site yabancılar üye olunca yazıları ana sayfayı engilizce yarısının olması gerenk :)


Ashes Abi,

o zaman Adminler nasil anlicak Küfüre mi ugruyoz Noluyoz diye....Neyse Beynel minel Site oldu iste wayyt :pr:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o zaman ne olur biliyormusun bu işlere bakan yani dil kontrolü yapan arkadaşlar seçilir dil modu :) her dilin modu olur özel :) arada bi dil sögüş kelle paça da olur :)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
oziefe' Alıntı:
tabı canım o kesın alman kardes bızım ıcın ne hıssedıyorsan 2 katı


Walla Alman,

Resim bile var bakmadinmi?? Dün cekildik hepberaber....galatada Dostumuz Barisi dinlerkene....
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ashes' Alıntı:
o zaman ne olur biliyormusun bu işlere bakan yani dil kontrolü yapan arkadaşlar seçilir dil modu :) her dilin modu olur özel :) arada bi dil sögüş kelle paça da olur :)

ersen biz bu olayı aştık zaten
10 haziran topicinde ingilizce ve almanca acıklama yaptık yaa:queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya kardeşim inceden uluslararası olur yani cin motoruna biniyorsun japon alman italyan eee onların ülkesinin vatandaşı gelip bakıyor arkadaşlar nasıl sürüyor bizim yaptıgımız motorları diye :)
bizde gezi yaptık 10 haziran ingilizceye çevirdik hatta yengeme bi kıyak yapayım dedim


Hi yenge
This is a private trip which i have organized.If you like these kind of trips, you are wellcomed.
Here is the plan of the journey:
*we'll meet in Istanbul and set out in the morning.
*A short break to have breakfast and some tea in BUYUKCEKMECE.
*A tea break in Silivri.
*We reach the target, SEMIZKUM MOCAMP.
*If you have a tent, you can intall them. If you don't, you can rent a Bungalow.
*We wear the swimsuits and run to fresh water of the sea. :)
*When the sun goes down, we drink a cold beer with the foods cooked on the barbecue.
*At the end of the day, we settle down to the beach with our drinks to have a rest.
*We play guitars and sing songs. Dance, as well:)
*At the following hours of the night, we will chat and sing songs with guitar around the fire which we light at the beach.
*We stay at the beach all night, if you won't be so tired. :)
*After the breakfast in the morning, we go to the beach again:)
*We swim and rest all day. While playing backgammon with Pasha, Ersen drinks his cold beer. :) (Zuhtupasa cheats in thorowing dice)
*In the afternoon, we have a barbecue again.
*It's time to come back to Istanbul, but nobody wats to.. :( (Shit!! where is Alper?)


*Camping area is a nice place with greens.
*You can install a tent or rent a bungalow. Here is the fees:
--
--Caravan: 22,50 YTL
--Bungalow with 2 beds: 30,00 YTL
--Bungalow with 4 beds: 45,00 YTL
--Bungalow with 5 beds: 55,00 YTL
These fees are for the one night, with discount.

Important: Barbecues and breakfasts will be prepared with the money collected.

Special Tekirdag Gobek Raki: If you want to take this special drink, you have to write down your name to the list, until 02,06,2006.

MT T-Shirts for who doesn't have:
You can get one, from the following link: http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=14892
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Ersencim,

zaten ben Amancaya cevirdim sonra onunla Kontrol ettik Gramer ve yazilim hatasi olmasin diye...Bayaga Hosuna gitti olay kendisinin---:pr: :p
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
ashes' Alıntı:
bi alman geldi neşelendik yazılar falan bekliyoruz bir tane fransız yada rus italyan ispanyol valla skull çok iş düşücek site yabancılar üye olunca yazıları ana sayfayı engilizce yarısının olması gerenk :)

site zaten ingilizce oluyor. en altda solda Türkçe (TR) yazıyo. onu ingilizceye çevirirsen forum ingilizce oluyor :wiinkk:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Ya bu geyiği yapan herkese sonsuz teşekkürler... Analysis of Algorithms finalinden çıktıktan sonra ancak bu kadar gülünürdü heralde :)
Bari şunuda diyelim ""Willkommen Noela Yenge""... :)
 
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
beyler bu konuyu 2066 kere görüntülemişsiniz valla tebrik ederm:queen: çok misafirperversiniz :cherry:

ama noella ortada yok:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
T_uruncu' Alıntı:
beyler bu konuyu 2066 kere görüntülemişsiniz valla tebrik ederm:queen: çok misafirperversiniz :cherry:

ama noella ortada yok:mrgreen:


kaçmıştır bu baskıya dayanamadı:queen:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
10
o.k ich muss ganz dringend ganz schnell türkisch lernen!!!!!
freu mich wirklich sehr über eure antworten, verstehe sie nur leider nicht, hoffe in zukunft mehr antworten zu können

sorry:pale:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst