- Katılım
- 29 May 2011
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Adım Tuncay, yaşım 38, aslen Bandırma ' lıyım. Görev gereği güneydoğuda bulunmaktayım. 1990 lı yıllarda başlayan motosiklet sevdamı, çeşitli büyüklük ve tarzlarda motosikletler kullanarak taçlandırmaya çalıştım. Her ne kadar sevsemde mecburen ara vermek zorunda olduğum bu sevdayı, (batıya tayin olma hazırlığı olarak) sürdürmek amacı ile geçenlerde sadece internette fotoğrafını gördüğüm, halen canlı olarak kendisini göremediğim, sitenin Regal Raptor sayfasında bulunan arkadaşların foruma yazdığı bilgiler ışığında, 2006 model, gri,Regal Raptor 250E-9b motosikleti satın aldım. Tüm Motosiklet.net üyesi arkadaşlar ve özellikle Regal Raptor sayfasındak arkadaşlarla keyifli forumlar geçirmeyi diliyorum... :bounce: