- Katılım
- 7 May 2008
- Mesajlar
- 21
- Konu Yazar
- #1
ben ibrahim, Suzuki an125 aldım 6 ay önce aslında büyük motorla başlamak istiyordum motor kullanmaya ama amcam bunu almama sebep oldu ilk zamanlar çok kızıyordum ama şimdi onu çok daha iyi anlıyorum .. ayrıca motor öyle bi zevkmişki 6 aydır toplasak 5 kere araba kullanmamıştırım araba kullanmayı unuttum diyebilirim neyse fazla uzatmim =) sizinle olmaktan mutlu olacağımı düşünüyorumm ..
Hoşbuldukk Arkadaşlarr Gerçekten çok Sıcak Bi Ortammışşş Hepinize Teker Teker Tşk Ediyorumm
Hoşbuldukk Arkadaşlarr Gerçekten çok Sıcak Bi Ortammışşş Hepinize Teker Teker Tşk Ediyorumm
Son düzenleme: