merhaba arkadaşlar

Katılım
7 May 2008
Mesajlar
21
ben ibrahim, Suzuki an125 aldım 6 ay önce aslında büyük motorla başlamak istiyordum motor kullanmaya ama amcam bunu almama sebep oldu ilk zamanlar çok kızıyordum ama şimdi onu çok daha iyi anlıyorum .. ayrıca motor öyle bi zevkmişki 6 aydır toplasak 5 kere araba kullanmamıştırım araba kullanmayı unuttum diyebilirim neyse fazla uzatmim =) sizinle olmaktan mutlu olacağımı düşünüyorumm ..

Hoşbuldukk Arkadaşlarr Gerçekten çok Sıcak Bi Ortammışşş Hepinize Teker Teker Tşk Ediyorumm
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst