Merhaba arkadaşlar Z750s kullanıcısıyım

Katılım
27 Eyl 2015
Mesajlar
0
Herkese merhaba.

Z750s kullanıyorum, forumu uzun zamandır takip ediyordum fakat üyeliğim yoktu.

Artık yakından takip edeceğim :)
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
1,269
Aramıza hoşgeldin :rendeer: genelde çoğu insan sizin gibi önce takipçi modunda takılıyor sonra aramıza katılıyor :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst