Z750s(R) Katılım 27 Eyl 2015 Mesajlar 0 27 Eyl 2015 Konu Yazar #1 Herkese merhaba. Z750s kullanıyorum, forumu uzun zamandır takip ediyordum fakat üyeliğim yoktu. Artık yakından takip edeceğim
Herkese merhaba. Z750s kullanıyorum, forumu uzun zamandır takip ediyordum fakat üyeliğim yoktu. Artık yakından takip edeceğim
oguzhan6161 Katılım 28 Ağu 2009 Mesajlar 1,269 28 Eyl 2015 #2 Aramıza hoşgeldin :rendeer: genelde çoğu insan sizin gibi önce takipçi modunda takılıyor sonra aramıza katılıyor :cherry:
Aramıza hoşgeldin :rendeer: genelde çoğu insan sizin gibi önce takipçi modunda takılıyor sonra aramıza katılıyor :cherry: