Merhaba Arkadaşlar KTM DUKE hakkında ne düşünüyosunuz?

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
12-13 arası bir fiyat olacak yani :pale:
25 hp çok iyi :cat:
Pahalı bir oyuncak :)

---------- Post added at 18:31 ---------- Previous post was at 18:26 ----------



250 cc olsaydı 30 beygirin üzerinde olurdu :)

Ali o zaman gt250r ile iyi kapışırdı, kalkışta filan zorlardı diğer 250 ccleri :queen:
200de olsa 250de olsa pahalı, cebi sağlam yeni başlayanlar için yada çok çok hastası olanlar alır :)
top speedde grenaj olmadığından rüzgardan ektilenebilir
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Emin ol Duke 200 de GT250R'la kapışır :) 125'in yol tutuşu, çevikliği ve frenleri GT250R'yle kıyaslanmayacak kadar iyi, 200'de de bir fark olmayacak. Düz çizgide GT250 daha hızlı olabilir ama işin içine çeviklik ve viraj kabiliyeti girince KTM çok daha iyi çıkar diye umut ediyorum.

Ha bir de GT250R 10.375 TL olmuş, 5.000 Euro ise 11.500 TL ediyor. Aradaki 1125 TL fark, KTM sahibi olmak için az bile :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
eğer mart ayında 200 lüğü gelecekse onu beklemeni tavsiye ederim
alsana bitane kütük, bi görelim nasıl aletmiş
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
ktm duke 125 gercekten sınıfının öncüsü eksi yönü kullanırken eminim yoktur ama yedek parca ve servis fiyatları belki canını sıkabilir ayrıcada 9500 tl gibi baya uçuk bi rakamı var... Benim için fiyat sorun değil dersen yum gözünü al derim yok eger olucaksa daha makul sıfır km o kadar motor var ki piyasada...
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
dostum sen kulak asma denılenlere alabılıyorsan al gıtsın canavar gıbı makına senı uzmez
benzını az yakar elını cebıne getırmez
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
eğer mart ayında 200 lüğü gelecekse onu beklemeni tavsiye ederim
alsana bitane kütük, bi görelim nasıl aletmiş

valla ciddi ciddi düşünüyorum. Gelsin Türkiye'ye, bir kullanayım, beğenirsem sürüşünü alırım. 25HP ömür boyu yetecek bir güç, Fazer'ım var da sanki 200 basıyorum her dakika :p En son 200 göreli altı ay falan olmuştur!
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
200de olsa 250de olsa pahalı, cebi sağlam yeni başlayanlar için yada çok çok hastası olanlar alır :)
top speedde grenaj olmadığından rüzgardan ektilenebilir

Bende hastasıyım ama, aması işte fiyatı, başlangıç için ideal :)
Diğer seçeneğim de gt250r, avantajı ise orasıyla burasıyla uğraşmak istiyorum, adam akıllı öğrenmek istiyorum ve sınırlarımı zorlamak, işte burada ise istedikten sonra karenajlarını söker öğle takılırım, parçasını ucuz ayarlayabilirim, düşsem de fazla takmam, bu gibi avantajları var.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
valla ciddi ciddi düşünüyorum. Gelsin Türkiye'ye, bir kullanayım, beğenirsem sürüşünü alırım. 25HP ömür boyu yetecek bir güç, Fazer'ım var da sanki 200 basıyorum her dakika :p En son 200 göreli altı ay falan olmuştur!

25 hp yeterli bir güç
en azından araç sollamalarda sıkıntı oluşmuyor

250 cc 30 hp ve 10 bin liranın altında olsaydı ben de düşünebilirdim :p
hyodan streetfighter yapıp bir süre öyle devam edecem sanırım
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Ktm Duke 125 iyi bir motor.Kaliteli ve yakışıklı.Şehir içi ve trafik kullanımında kıvrak ve yeteri kadar güçlü.Yakıt ekonomisi müthiş.
Sadece büyük motor güzeldir diye bir anlayışa karşıyım.İhtiyaca göre alınan bir motor ve severek tercih edilen bence tadından yenmez.
Yeni motor almak bakım maliyeti açısından karlıdır.Ayrıca yakıt sarfiyatı az olan bir motor uzun vadede korkmadan binme ve gezme lüksünüde getireceği için keyiflidir.Küçük veya büyük motor önemli değil kesinlikle.Önemli olan ihtiyaç ve istekleri hem duygusal hemde maddi anlamda karşılayan makinadır.Ktm Duke 125 güzel tercihtir.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
hyodan streetfighter yapıp bir süre öyle devam edecem sanırım

Güzel fikir :cat:
Bende bu fikirdeyim, karenajları söküp, kafa kalır sadece veya yerine başka bir şeyde uydurulabilir, lastiklerini değiştirip, firenlerini güçlendirip, amortisör yağını filan değiştirince adam gibi yol tutar :cat: güzel makina olur :cat:
 
Katılım
22 Mar 2011
Mesajlar
94
Spormoto'yla görüştüm, Duke 200 mart ortasında 5 bin euro fiyatla gelecekmiş. 25HP gücü var. 136 kg'lık 25HP bir Duke, her şartta CBR250R'dan daha hızlı olur; GT250R ve Ninja 250R'la yakın performans sunar. 125 Duke'ün sürüşü acayip zevkli, 200'ünü çok merak ediyorum.

http://www.overdrive.in/sites/default/files/article_images/1.jpg

ENGINE SPECIFICATIONS
Displacement: 199.5cc
Engine: Single-cylinder, 4-stroke
Maximum Power: 25 Bhp @ 10000 rpm
Maximum Torque: 19.2 Nm @ 8000 rpm
Gears: 6 Speed

Clutch: Wet Multi-disc Clutch
Bore: 72
Stroke: 49
No. of Cylinders: 1
Cylinder Configuration: NA
Valve Per Cylinder: 4
Chassis Type: Steel Trellis Frame, Powder Coated
Cooling Type: Liquid Cooling
Carburetor: NA
0 to 60: 3.30 sec.

DIMENSIONS
Length: N/A
Width: N/A
Height: N/A
OTHER SPECIFICATIONS
Weight: 136.00 kg
Ground Clearance: 165.00 mm
Fuel Tank: 10.50 ltrs
Wheelbase: 1367.00 mm
Electrical System: NA
Headlamp: 12V, 60/55W, H4
Battery Type: VRLA
Battery Voltage: 12V
Battery Capacity: 8Ah
Battery Charger Type: NA
Horn: Dual
Wheel Type: Alloys
Wheel Size: 110/70 x 17 - 150/60 x 17 mm
Tubeless:
Colors: Black/Orange (Available), White/Orange (expected), Black/Green (expected)

ben 16.000 liraya yakın olur diye başarısız tahminde bulunmuşum 5.000 euro civarı ise gerçekten daha ulaşılabilir. 2-3 yıl sonrası için cbr 250r düşünüyordum 5.000 € ise 200 duke tek alternatifim olur.
arkadaşların da dediği gibi illa yüksek cc olacak diye bir şey yok. 125 duke ü kesinlikle öneririm.
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
3
Merhaba,

Duke 200 yeni aldim boyum 1.81 ve uzerinde dizlerimi cok kirmak zorunda kaliyorum. biraz geriye dogru oturdugumda ise hareket halinde one kaymamak icin kasmak zorunda kaliyorum. acaba oturusumda bir yanlislik mi var yoksa motor bana kucuk mu?

Yuksek sele secenegi var mi veya amortisorden yukseltilebiliyor mu motor acaba
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Merhaba,

Duke 200 yeni aldim boyum 1.81 ve uzerinde dizlerimi cok kirmak zorunda kaliyorum. biraz geriye dogru oturdugumda ise hareket halinde one kaymamak icin kasmak zorunda kaliyorum. acaba oturusumda bir yanlislik mi var yoksa motor bana kucuk mu?

Yuksek sele secenegi var mi veya amortisorden yukseltilebiliyor mu motor acaba

1.81 boyla ufak gelmemesi lazım, ben 1.83 boyumla gayet rahattım motor üzerinde. Geriye oturunca kaymamak için kasmaya gerek yok, motoru dizlerinle doğru kavrarsan kaymazsın, sele yapısı uygun. Yüksek sele opsiyonu var mı emin değilim, Spormoto ile görüşebilirsin.
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
283
merhaba BENİSEVME bende ktm duke 200 almayı düşünüyorum. merak ettiğim bazı şeyler var cevaplarsan sevinirim[/B]
1-motorun 100 km de yakıt sarfiyatı ortalama nekadar litre olarak.bir depo ile kaç km yapıyor.
2-otoban sürüşlerinde bir defada kaç km yol yaptın.
3-otoban sürüşlerinde yorucumu.
4-bol virajlı yollarda viraj kabiliyeti nasıl.
5-motor yüksek ve kısa biz uzun boyluyuz. özellikle yokuş aşağı virajlarda sıkıntı oluyormu.
6-motor sana kaça maloldu. supormoto hakkında pek olumlu şeyler yazılmıyo. senin düşüncen nedir firma hakkında. mal biraz kendi kendini satıyor durumu var.
7-bu makina aksesurla daha güzel oluyor.(elcik,stikır vs) aksesuar fiyatları nasıl can sıkıyormu.
birainz uzun oldu kusura bakma ama kullanıcı olarak senin düşüncelerin benim için çok önemli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst