- Katılım
- 22 Eki 2013
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar ben Berk ŞEYLAN 21 Yaşında Üniversite Öğrencisiyim
Uzun zamandır küçüklükten içinde motor sevdası vardı ama hep aile baskisi yüzünden saklı beslediğim bu heves ve sevdayı artık dışarı çıkartmak istiyorum
Forma katılmamın ve motor sevdamın dışarı çıkmasına yardımcı olan Can HEPKASAR kardeşimin cok büyük etkisi oldu uzun zamandır dostluğumuz devam ederken onun hayallerini gerçekleştirmesi beni tetikledi
Ben dediğim gibi motorcu bi ailede büymedim Babam hep motor kazalarından arkadaşlarını kaybetmişti otomatik olarak istemezdi ama Amcam motorcuydu 4 yaşında bana o Cross kaskını giydirip motoruna bana yetmişti
Şimdiyse Amcamın tamada ben hayallerimi gerçekleştiriyim derken Kaza yapması beni yavaşlattı en azından aile faktörü
Babam ''asla almam kendin calış al amcanı görüyorsun'' diye söyleniyor sürekli
Bende ''Amcam alkollüydü ekipmaları yoktu ayrıca motoru ktm 900 lüktü'' diyerek savunuyorum tabi
Babam durmadan '' oda öyle diyordu ama o gün giymedi '' diyerek savunuyor ÇALIŞ AL vicdan azabı cekmek istemiyorum dedi bende kendime güveniyorum onları üzmek istemiyorum ama bu sevdayada başlamak istiyorum şu anda
Mondial'in X-Tream MAX la başlamak istiyorum. Umarım ilerde İzmirdeki Abilerimle Olabilirim Saygılar
Uzun zamandır küçüklükten içinde motor sevdası vardı ama hep aile baskisi yüzünden saklı beslediğim bu heves ve sevdayı artık dışarı çıkartmak istiyorum
Forma katılmamın ve motor sevdamın dışarı çıkmasına yardımcı olan Can HEPKASAR kardeşimin cok büyük etkisi oldu uzun zamandır dostluğumuz devam ederken onun hayallerini gerçekleştirmesi beni tetikledi
Ben dediğim gibi motorcu bi ailede büymedim Babam hep motor kazalarından arkadaşlarını kaybetmişti otomatik olarak istemezdi ama Amcam motorcuydu 4 yaşında bana o Cross kaskını giydirip motoruna bana yetmişti
Şimdiyse Amcamın tamada ben hayallerimi gerçekleştiriyim derken Kaza yapması beni yavaşlattı en azından aile faktörü
Babam ''asla almam kendin calış al amcanı görüyorsun'' diye söyleniyor sürekli
Bende ''Amcam alkollüydü ekipmaları yoktu ayrıca motoru ktm 900 lüktü'' diyerek savunuyorum tabi
Babam durmadan '' oda öyle diyordu ama o gün giymedi '' diyerek savunuyor ÇALIŞ AL vicdan azabı cekmek istemiyorum dedi bende kendime güveniyorum onları üzmek istemiyorum ama bu sevdayada başlamak istiyorum şu anda
Mondial'in X-Tream MAX la başlamak istiyorum. Umarım ilerde İzmirdeki Abilerimle Olabilirim Saygılar
Son düzenleme: