Merhaba A2 almaya hak kazandım ...

Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
488
İsmim Atıl,21 yaşındayım daha önce motosiklet kullanmamıştım kursun verdiği 2 saatlik eğitimle tekte geçtim çok şükür. Ailemden gizli aldım ehliyeti .Yaza kadar motosiklet için para biriktirip söylemeye çalışcam.
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
372
atıl hoş geldin aramıza. ehliyetin hayırlı olsun öncelikle.

benim nacizane tavsiyem ailenle inatlaşma. cünkü iş inata bindimi anne babanın direnci kırılmıyor. hakkımı helal etmem moduna düşürme kendini asla.

bende motorsikleti güvenli bir şekilde sürebilirim düşüncesini ailene aktarmaya calış. güvenli sürüş egitimlerine katıl bu egitimler hakkında aileni bilgilendir. gerisi yavaş yavaş gelecektir.
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
488
Teşekkürler öncelik eğitim ve ekipman konusunda olacak. 100 veya 125 lik 2.el bi şeyle başlamayı düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst