Mercedes'ten motosiklet olurmu? :D

Katılım
14 Kas 2006
Mesajlar
32
mahfetmiş aracı ben öle motoro binmem çünkü yazık bozduğu arabaya ruhsatta vermezler ona
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bişeye benzemiyo bu yaa:farao:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
11
belki o araba önden kazalıydı adamda böle bişey düşündü hiç yokdan iyidir
 
Katılım
5 Tem 2004
Mesajlar
147
Adam belliki Arabamı kullanıyım Motormu karasiz kalmış, velhasıl bir çıkış yolu bulmuş sonunda.
 
Katılım
6 May 2006
Mesajlar
214
gitmiş güzelim araba :pale: sat o rabayı istediğin motoru al ne gerek var dimi :silent:
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
sizce adam sağlam bir mercedesi ikiye bölüp mü yaptı bu aracı hadiiiii..........mantıklı olun biraz ya
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
10
yok yaa bu mercedes hasarlıdır.ucuza malederler.yoksa bu mercedes parçalanırmı??
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
88
farkli olmus! adam hayallerini gerceklestirmis! Kutluyorum! Keske herkes bu kadar imkana ve cesarete sahip olsa hayallerini gerceklestirme yolunda! Ne mutlu ona....!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst