mercedes te üniv. stajı

Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
105
arkadaşlar elekt. ve elektronik müh. de okuyan , mercedes te staj yapmş olan mt varmı aramızda ? varsa bu stajda ne gibi şeyler yaptığını açıklayabilirse sevinirim.
 
Katılım
29 Ocak 2006
Mesajlar
315
Evet ben Mercedes Stutgart'da yaptim. Genel olarak anlatabilirim neler yaptigimi ama cok detayli anlatamam cunku girerken gizlilik anlasmasi imzalatiyorlar (NDA). Ne bilmek istersin? Mercedes Turkiyede hic bir turlu ArGe falan yapmiyorlar, sadece ambalaj, satisa ve servise bakiyorlar (artik elektronik servisde uzaktan oluyor) yani Mercedes Turkiyede Universite Mezunun cok buyuk bir isi yok. Gercek is icin Almanyaya gitmen lazim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst