Merak etme anne, biz 4 kişi biniyoruz

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
4-kisi-motora-binmek.jpg


Sosyal medyada ”Merak etme anne, biz 4 kişi biniyoruz” paylaşımı yapan genç kızlara, trafik kurallarını ihlal ettikleri gerekçesiyle 29 bin 805 TL ceza kesildiSosyal medyada “Merak etme anne, biz 4 kişi biniyoruz” notuyla paylaşılan bir görüntü, güvenlik güçlerini harekete geçirdi.

Bir süre sonra motosikleti durduran ekipler, motora 4 arkadaşıyla binen genç kıza 29 bin 805 TL cezai işlem uyguladı.Olay sosyal medyada da büyük yankı uyandırırken, birçok kullanıcı “Mizah yaparken ceza yemişler” ve “Trafik kurallarına uymamak şaka kaldırmaz” gibi yorumlarla tepkilerini dile getirdi.


Haberin devamı için tıklayın.
 
Katılım
28 Şub 2025
Mesajlar
1,405
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

korna çalın doğum gunumu kutlayın diyen gerizekalı da bu galiba. eskiden motorcu olmak havalı bişeydi. şimdi ise nerde ipsiz sapsız ergen hepsinde motor.
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
376
Motosikleti
Garajda yatan bir Ninja 650
İşte bunlar hep sosyal medya etkisi... herkes fenomen olma peşinde, o bunu yapmış ben farklı bir şey yapayım, yada o böyle yapmış 100bin izlenmiş, dur ben de yapayım takipçim artsın ben de izleneyim. Sürekli olarak başkalarının onayını kazanma beni beğensinler psikolojik bunalımı :/

Evet internet çağındayız, evet kolay para sosyal medyada. Fakat fenomen olacam diye de malca heraketler yapmakta ne bilim yani...
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
İşte bunlar hep sosyal medya etkisi... herkes fenomen olma peşinde, o bunu yapmış ben farklı bir şey yapayım, yada o böyle yapmış 100bin izlenmiş, dur ben de yapayım takipçim artsın ben de izleneyim. Sürekli olarak başkalarının onayını kazanma beni beğensinler psikolojik bunalımı :/

Evet internet çağındayız, evet kolay para sosyal medyada. Fakat fenomen olacam diye de malca heraketler yapmakta ne bilim yani...
Herhangi bir maymunun IQ testi çoğu sosyal medya fenomeninden ve hayatını sosyal medya için yaşayanlardan fazladır kesinlikle eminim.
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,855
Motosikleti
cbf 150
Sosyal medyada 100k kişi izleyince misal bir videoyu nasıl para kazanıyorlar??
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
376
Motosikleti
Garajda yatan bir Ninja 650
Sosyal medyada 100k kişi izleyince misal bir videoyu nasıl para kazanıyorlar??

Youtube'da belli bir takipçi sayısı ve izlenme oranına sahip olunduğunda izlenme başına youtube para ödemekte. Instagramda ise durum farklı, izlenmeden para kazanılmamakta. Takipçi sayınb ne kadar fazlaysa firmalar senle iletşime geçip ücret kaşılığı reklam yaptırıyor.
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,855
Motosikleti
cbf 150
ozaman bu suçlularla hangi marka çalışır? 4ü bir arada cafe crownmu yani kim? hangi marka kendini tehlikeye atar. bence bu bir argüman değil.
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
376
Motosikleti
Garajda yatan bir Ninja 650
Bu mantıkla bakılırsa şu an sosyal medya ile meşhur olan sözde "influencer"ların hiç birinin tanınmamış olması gerekli. Zira ilk videolarına doğru yola çıkarsan 1dk dayanamadan kapatırsın.

Reklam verenler için takipçi sayısı ve izlenim oranı yeterli. (illegal videoları katmıyorum) yapan arkadaş genç ve başına bir şey gelmeyeceğini sanmış.
 
Katılım
17 Eki 2019
Mesajlar
802
Motosikleti
BMW 1300 GS ADV
İleride anne olunca anlarlar. Cahil hepsi. Geçenlerde kalabalık bir trafikte tek teker yapan birisi ile yazışıyorum. Bir süre tartıştık.. En son dedim ölürsün.. Bana dediği "Hocam bize kefen de yakışır" zeka ve mantık bu maalesef..
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
İleride anne olunca anlarlar. Cahil hepsi. Geçenlerde kalabalık bir trafikte tek teker yapan birisi ile yazışıyorum. Bir süre tartıştık.. En son dedim ölürsün.. Bana dediği "Hocam bize kefen de yakışır" zeka ve mantık bu maalesef..
Maalesef gençler böyle.
Keşke herkes o korkuyu yaşasa da ölmenin basit bir olay olmadığını erken yaşta anlayıp akıllansa.
Yakınımın bir tanıdığı da mafya olup cezaevine girmeye özeniyordu.
nezarethane ziyareti yaptırdık çocuk mum gibi oldu ortamı değişti.
Kimisi de huyundan vazgeçmez istediğimiz kadar uyaralım ölene kadar devam.
 
Katılım
17 Eki 2019
Mesajlar
802
Motosikleti
BMW 1300 GS ADV
Maalesef gençler böyle.
Keşke herkes o korkuyu yaşasa da ölmenin basit bir olay olmadığını erken yaşta anlayıp akıllansa.
Yakınımın bir tanıdığı da mafya olup cezaevine girmeye özeniyordu.
nezarethane ziyareti yaptırdık çocuk mum gibi oldu ortamı değişti.
Kimisi de huyundan vazgeçmez istediğimiz kadar uyaralım ölene kadar devam.
Eşim fizik tedavi hastanesinde sorumlu hemşire. 19-25 yaşlarında motosiklet kazası geçirmiş ve boyundan aşağısı felç olan o kadar hasta var ki?
O gençleri de hastanelere götürmek gerekiyor anlaşılan. Anca öyle anlarlar, gencecik yaşta tavana bakmanın nasıl olduğunu. Allah hepimizi böyle kazalardan korusun inşallah.
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Eşim fizik tedavi hastanesinde sorumlu hemşire. 19-25 yaşlarında motosiklet kazası geçirmiş ve boyundan aşağısı felç olan o kadar hasta var ki?
O gençleri de hastanelere götürmek gerekiyor anlaşılan. Anca öyle anlarlar, gencecik yaşta tavana bakmanın nasıl olduğunu. Allah hepimizi böyle kazalardan korusun inşallah.
Kesinlikle şart.
Ölürüz abi ne olacak diyenler var.
Diyorum hiç gasilhaneye gittin mi ?
Orası neresi diyor.
Bir gitse 1 saat kalsa o ölüm kokusu insanların paketlenir gibi gelip gitmesi hiçte kolay olmadığını anlar ama gerçekleri görmeden akılanmıyorlar maalesef.
Amin hepimizi korusun gençlerde kaza bela yaşamadan akıllansın.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,626
Motosikleti
Ns200 15"
Kimilerine 1000 nasihat verseniz dahi başlarına 1 musibet gelmediği sürece akıllanmazlar. O musibette ya canları ile ödüyorlar veya hayattalarının geri kalanıyla.

İnsanları çektiği ilgiler öldüklerinden 1 gün sonra çoğu kişinin akıllarına dahi gelmeyecek, sayısız defin gördüm daha gömülürken bile gülen eğlenen insanlar bile var. Bu yüzden kimsenin nazarında sinek kanadı kadar değeriniz olmadığı kişiler için şov yapıp hayatı riske atmak en gereksiz işlerden biri.
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,729
ozaman bu suçlularla hangi marka çalışır? 4ü bir arada cafe crownmu yani kim? hangi marka kendini tehlikeye atar. bence bu bir argüman değil.
Abi torbacının biri (muzlu mu neyse) deli gibi sponsor topluyordu da bebeyi içeri aldılar malları arap faikten aldığı için.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Maalesef gençler böyle.
Keşke herkes o korkuyu yaşasa da ölmenin basit bir olay olmadığını erken yaşta anlayıp akıllansa.
Yakınımın bir tanıdığı da mafya olup cezaevine girmeye özeniyordu.
nezarethane ziyareti yaptırdık çocuk mum gibi oldu ortamı değişti.
Kimisi de huyundan vazgeçmez istediğimiz kadar uyaralım ölene kadar devam.
Bir dahakine ölmezsin, ölmek için yalvarırsın ama ölemezsin deyin.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Gençlerin hareketini doğru bulmuyorum tabi ama en nihayetinde bunlar daha çocuk. Bizler de gençken türlü türlü mallıklar yaptık, ben de Honda Kinetic'e tren gibi 3-4 kişi bindiğimi hatırlarım, benimki de mallıkmış.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kız ilgi görmek istemiş..Hemen saldırmışsınız..
Tamam fenomenlik ayağına her türlüsü yapılıyor ama ,Bırakın istediği gibi kutlasın... Belli ki keyif alıyor...
Japonyada mı kore demi nerde bir kola otomatı vardı..Sarılmak isteyen sarılıyor kolasını alıyordu...
Otomat bile ilgi istiyor kızımız istemiş çok mu ;)
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,626
Motosikleti
Ns200 15"
Gençlerin hareketini doğru bulmuyorum tabi ama en nihayetinde bunlar daha çocuk. Bizler de gençken türlü türlü mallıklar yaptık, ben de Honda Kinetic'e tren gibi 3-4 kişi bindiğimi hatırlarım, benimki de mallıkmış.
Abi ama artık bu tipleri sayısı çoğaldı, problemde burda. İnstagram motorcuları silinse rahatlarızda nerde…
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst