- Konu Yazar
- #1
henüz yaşım 16.ankara gazi fen lisesinde lise 2. sınıfım.babadan olsa gerek kendimi bildim bileli motor tutkusu ,hastalıgı var.Bundan 1 yıl önce "java ts 350" babam sayesinde kalkış olaylarını ögretti (40 cm ileri geri sonra bidaha 40 cm ileri) derken yavaş yavaş yardım almaksızın kullanmaya başladım.Motor köyde oldugu için 1 yıl hasret özlemi çektikten sonra köye gittim ve özlemimi giderdim.En son yaptıgım hızda ibre 110 küsürü gösteriyordu.
evt baya uzun oldugu için sıkabilirim ama anlayışla karşılarsanız sevinirim.
evt baya uzun oldugu için sıkabilirim ama anlayışla karşılarsanız sevinirim.