meraba

Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
211
henüz yaşım 16.ankara gazi fen lisesinde lise 2. sınıfım.babadan olsa gerek kendimi bildim bileli motor tutkusu ,hastalıgı var.Bundan 1 yıl önce "java ts 350" babam sayesinde kalkış olaylarını ögretti (40 cm ileri geri sonra bidaha 40 cm ileri) derken yavaş yavaş yardım almaksızın kullanmaya başladım.Motor köyde oldugu için 1 yıl hasret özlemi çektikten sonra köye gittim ve özlemimi giderdim.En son yaptıgım hızda ibre 110 küsürü gösteriyordu.
evt baya uzun oldugu için sıkabilirim ama anlayışla karşılarsanız sevinirim.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
hoşgeldin aramıza.
bu arada sürat felakettir biliyosun sanırım.
ehliyet olmadan ve yaşını doldurmadan sürat yapman ya da yapmaya çalışmanı uygun görmedim,marifet olmadığını düşünüyorum.
biraz daha sabırlı ol daha fazla tecrübe kazan.
sana tavsiyem.
tekrar hpşgeldin kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Kısa bile yazmışsın. Yeni üyelerden genelde tam biyografi isteriz biz :).
Hoşgeldin...
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
211
hoşgeldin aramıza.
bu arada sürat felakettir biliyosun sanırım.
ehliyet olmadan ve yaşını doldurmadan sürat yapman ya da yapmaya çalışmanı uygun görmedim,marifet olmadığını düşünüyorum.
biraz daha sabırlı ol daha fazla tecrübe kazan.
sana tavsiyem.
tekrar hpşgeldin kazasız belasız sürüşler dilerim.

ilgilerinizden dolayı sizlere teşekkür ederim.
seneye inşallah ehliyetimi alıcam...

ilgilerinizden dolayı sizlere teşekkür ederim
seneye inşallah ehliyetimi alıcam...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Aramıza hoşgelgin :)

Bir de ufak bilgi vereyim sana.Eğer bir üyeden alıntı yapmak istiyorsan yazısnın altında bulunan alıntı tuşuna basman yeterli :)
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
211
bu bilginiz için saolun.
asıl amacım alıntı degildi kopyalayıp "mesajınız" bölümüne yapıştırdım bundaki amacım ise bana verilen cevaba dogru bir cevap vermekti.ama unutup silmeden "cevabı gönder" butonuna bastıgım için ....
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
E hadi tam biyografi bekliyoruz. Nüfus kütüğünden başla :).
Ehliyetsiz sakın ama sakın trafiğe çıkma. Ama ehliyet alana kadar trafiğe kapalı alanlarda (İstanbul Park, Hockenheim, vb) yerlerde tecrübe edinebilirsin :).
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
211
en kısa zamanda dediğinizi gerçekleştircem.ehliyet alana kadar trafige kapalı alanlar buralar gitmem imkansız ...bizim köyün içi kaptır kaptırabildigin kadar tek kötü tarafı kumlu ve taşlı olması...
mutlaka bilirsiniz kumlu yerlerde viraja dönerken çok çok ince bir virajın noktası vardır ya milim bir gaz verdiginizde arka teker ön tekeri çoktan geçmiştir bile.
buralarda tecrübe edincem artık...
bu kadar anlatabildim
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Merhaba, ehliyetsiz trafiğe çıkma ama en önemlisi kumlu, taşlı yerlerde korumasız 110 km/saat hızla kesinlikle gitme, mazallah yeni öğreniyorum demişsin, azami dikkat et aşırı hız demek ölümle dans etmek demektir, ayağına bastın mı kurtuluşun yok!!! Hoşgeldin...
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
211
Merhaba, ehliyetsiz trafiğe çıkma ama en önemlisi kumlu, taşlı yerlerde korumasız 110 km/saat hızla kesinlikle gitme, mazallah yeni öğreniyorum demişsin, azami dikkat et aşırı hız demek ölümle dans etmek demektir, ayağına bastın mı kurtuluşun yok!!! Hoşgeldin
bu yüzden böle yerde dediğiniz dogru.Çevremdeki büyükler bu motor konusu açıldıgında hep ama hep duydukları veya gördükleri kaza olaylarını bana tek tek anlatırlar ve bu anlattıklarınn sonucu ölümle sonuçlanmış oluyor.
gerçekten dediginiz gibi adeta ölümle dans ediliyor.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
@nedenama,
1- ya cevabını yazdıktan sonra kopyaladığın mesajı sil
2- ya sadece cevap vereceğin kişinin ismini yaz (benim şimdi yaptığım gibi)
3- ya da alıntı düğmesine bas.
Karışıklık oluyor sonra.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
hoşgeldin aramıza Allah kazadan korusun umarım aradığını bulursun
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
211
ilk olarak tavsiyenizi göz önünde bulundurcam bu tavsiyeyi bütün büyüklerim bana der.
ama gereken yolda yolun şartlarına göre hız yapmak ve en önemlisi kontrollü bir şekilde bunu yapmak olmaz mı?belki bunu bu yaşıma göre dediniz...

watercolours bunu lütfen sitenin acemi oluşumuma verin.bundan sonra daha dikkatli olucagım
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
85
Allah allaaaah geldim uleyn iki haftadır giremiyorm adam gibi geldim mt ! ! ! :) neyse kardeşim sen de hoşgeldin ben de :) bi de sen buna uzun mu diyosun gibi bişey diycektim ama demiyom , sıkmadın yani :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst