memleketten insan manzarası

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
olayın geçtiği yer : konya huzur bahçeleri (belediyenin insanlara suyunu bedavaya veripte kiraladığı yaklaşık 100 metre karelik bahçe alanları yanlız tekrar ediyorum belediye su için ayrıca para almıyor )
ama adam işaretli yerde bahçeyi hortumla suluyor:silent:
resmin büyük boyutu burda daha net anlaşılıyo http://www.hemenpaylas.com/download/489296/konyali.JPG.html

şöyleki yurdum insanı şapır şapır yağmurun altında iken belediyenin bedava verdiyi suyla bahçesini suluyo paralı olsa kesinlikle yapmazlar böyle bişii ki bu olay konya gibi suyu kıt bi yerde oluyo

 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya raptor bişi anladyısam yanmış motor yağı gibi olam
işlevsiz kapkara:p
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
walla bende annamadım ne resmidir ne dir ne deildir.. Açıklarsan bi de ne görmemiz gerektiğini ii o lur kardeş :) ..
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
şöyleki yurdum insanı şapır şapır yağmurun altında iken belediyenin bedava verdiyi suyla bahçesini suluyo paralı olsa kesinlikle yapmazlar böyle bişii ki bu olay konya gibi suyu kıt bi yerde oluyo
 
Katılım
28 Eki 2005
Mesajlar
88
walla biraderler belediyenin kendiside aynı seyi yapıyo yağmurlu havada çim sulamak gibi:queen: vatandaş yapmıs coq görmemek lazım:queen: saka bi yana durum vahim..
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Abi bu sistem adam olmaz. En güzeli formatı atıp baştan kuracaksın.

Dünya:/format dünya: /q/u
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
44
Yaw Raptor Konya hic suyu kit biyer degilki kardes,her köse basi tatlisu cesmesi:silent: resimdeki elemana söylicek bisey yok o normal siradan bi türk vatandasi yani haritada her yerde bulmak mümkün kendisinden:cherry:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
doorosun bmwpower ama suyunun kıt olmasının en büyük göstergesidir o tatlısu çeşmeleri artezyen hiç yok mesela,hem o çeşmeler eve gelen suyun arıtılmışı ama düşünsene su bol olsa heryer yeşil olmazmı:silent:

aman haa sakın yanlış anlama bu insan türünü konyalı falan diye demiyorum heryerde var bu şeylerden amaç sorumsuzluğu deşifre etmek:)
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
raptor maddi anlamını boşver
dinimizce en büyük günahlardan biri israftır
kaldıki su gibi bir nimet böyle harcanırsa ne diyim:pr:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
abi şapır şapır yağmur zaten yağıyor orda adamın arabası var gidip yağmurdan korunmuyo hortumla suluyo bide bahçeyi biz yağmurdan sokağa çıkamıyoz heryer çamur diye çok kızdım ama adama:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst