- Katılım
- 18 Eyl 2010
- Mesajlar
- 287
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bizim Türkiyemizde araba sürenlerin %80 i motorluyu hep
küçümsüyor sanki arabanın içindeki can motorun üstündeki patlıcan hiç
takmıyorlar çevre yolunda gidiyorum adam benim geldiğimi göre göre yola
fırlıyor kornayı köklüyorum birde el kol yapıyor döversen karakolda suçlu sen
oluyorsun ve birde polislerin motorluya düşmanlığı var birgün antalyadayım
şehir içinde bana yazılan ceza hatalı sollama yapmışım polis bana ceza
yazarken 50 tane araba benim yaptığımı yapıyor polis onlara bir şey demiyor
bıktım artık ülkemizdeki bu tür olaylardan. Türkiye hariç bütün ülkelerde geçiş
üstünlüğü motorsikletlidedir neden çünkü dengesini zor sağlar o önce geçsin
hesabı ama Türkiyede motora binen adam insan değilmiş gibi davranılıyor buda
benim morelimi bozuyor
r:
küçümsüyor sanki arabanın içindeki can motorun üstündeki patlıcan hiç
takmıyorlar çevre yolunda gidiyorum adam benim geldiğimi göre göre yola
fırlıyor kornayı köklüyorum birde el kol yapıyor döversen karakolda suçlu sen
oluyorsun ve birde polislerin motorluya düşmanlığı var birgün antalyadayım
şehir içinde bana yazılan ceza hatalı sollama yapmışım polis bana ceza
yazarken 50 tane araba benim yaptığımı yapıyor polis onlara bir şey demiyor
bıktım artık ülkemizdeki bu tür olaylardan. Türkiye hariç bütün ülkelerde geçiş
üstünlüğü motorsikletlidedir neden çünkü dengesini zor sağlar o önce geçsin
hesabı ama Türkiyede motora binen adam insan değilmiş gibi davranılıyor buda
benim morelimi bozuyor