memleketimde motorcuya bakış

Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
Arkadaşlar bizim Türkiyemizde araba sürenlerin %80 i motorluyu hep

küçümsüyor sanki arabanın içindeki can motorun üstündeki patlıcan hiç

takmıyorlar çevre yolunda gidiyorum adam benim geldiğimi göre göre yola

fırlıyor kornayı köklüyorum birde el kol yapıyor döversen karakolda suçlu sen

oluyorsun ve birde polislerin motorluya düşmanlığı var birgün antalyadayım

şehir içinde bana yazılan ceza hatalı sollama yapmışım polis bana ceza

yazarken 50 tane araba benim yaptığımı yapıyor polis onlara bir şey demiyor

bıktım artık ülkemizdeki bu tür olaylardan. Türkiye hariç bütün ülkelerde geçiş

üstünlüğü motorsikletlidedir neden çünkü dengesini zor sağlar o önce geçsin

hesabı ama Türkiyede motora binen adam insan değilmiş gibi davranılıyor buda

benim morelimi bozuyor :pr:
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
evet onu yaptım 2-3 kere sonra uğraşıon karakolda en iyisi bağırıp sövmek : )
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Türkiyede motosiklete binmenin suç olduğunu sen bilmiyormuydun :silent:
Nasıl böyle birşey gözünden kaçmış garip :pr::pr:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunlar defalarca yazılıp çizilen şeyler.
Normalde kaldıram duran bir yaya'ya çarpmak ile motosiklet'e çarpmak arasında fark yoktur aslinda. Sonuç itibariyle ikiside savunmasız. Bu durum böyle geldi böyle gider. Artık değişmez bi kural bu.
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
yaşlı insanlar motordan daha çok nefret ediyor öldüresi geliyorlar dedem motorlu gördmü başlıyor sövmeye bak napıor sağ gidiyor sola gidyor diyo :D
 
Katılım
18 May 2010
Mesajlar
36
Ben magirus kullanıyorum kısa mesafe dolmusculuk fakat bir şeyi farkettim motorcuların sağdan sollamaları burda çok meşhur sağa yolcu indiricem aadam tam gaz sağdan basıyo gidiyo sonrası ben suçluyum değil mi?Kendimde motoru ve motorcuyu severim böyle kendini bilmezler var ki kurunun yanın da yaşta yanar misali oluyor.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben magirus kullanıyorum kısa mesafe dolmusculuk fakat bir şeyi farkettim motorcuların sağdan sollamaları burda çok meşhur sağa yolcu indiricem aadam tam gaz sağdan basıyo gidiyo sonrası ben suçluyum değil mi?Kendimde motoru ve motorcuyu severim böyle kendini bilmezler var ki kurunun yanın da yaşta yanar misali oluyor.

Sağdan çıkan motorcumu dersin, sol şeritteki arabayla rejüf'ün arasından geçenmi dersin, yüksek hızlarda makaslara giren motorcularmı dersin...
Bizlerde sütten çıkma ak kaşık değiliz tabiki.

Forumlarda dikkat edin.
Tramvay motosikleri biçti derler.
Ama kimse salak motorcu tramvay yoluna girdi demez. :cat:
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
Ben magirus kullanıyorum kısa mesafe dolmusculuk fakat bir şeyi farkettim motorcuların sağdan sollamaları burda çok meşhur sağa yolcu indiricem aadam tam gaz sağdan basıyo gidiyo sonrası ben suçluyum değil mi?Kendimde motoru ve motorcuyu severim böyle kendini bilmezler var ki kurunun yanın da yaşta yanar misali oluyor.

ama kardeş bende şehir içinde sağdan solladığım olur o dolmuşcılarada bazen sinir oluyorum şehir içinde durak harici başka yerde müşteri almak veya indirmek yasak adam yolun ortasında zaten trafik sıkışık aniden frene basıyor müşteri indirip bindiriyor durakları boşuna mı koymuşlar :cat:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ama kardeş bende şehir içinde sağdan solladığım olur o dolmuşcılarada bazen sinir oluyorum şehir içinde durak harici başka yerde müşteri almak veya indirmek yasak adam yolun ortasında zaten trafik sıkışık aniden frene basıyor müşteri indirip bindiriyor durakları boşuna mı koymuşlar :cat:

Siz nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama ben istanbulda yaşıyorum.
Istanbulda dolmuşlar için ayrılmış özel duraklar yok.
Sadece taksim-beşiktaş-ortaköy hattında çalışan sarı renk dolmuşlar için özel duraklar var.
 
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
orasını bilmiyorum kardeş sen haklı olabilirsin istanbul başka ben antalya manavgat da yaşıyorum : )
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
orasını bilmiyorum kardeş sen haklı olabilirsin istanbul başka ben antalya manavgat da yaşıyorum : )

Antalyada dediğin doğru. Orada dolmuşlar için özel duraklar var.
Zaten bu sistemin en düzenli işlediği şehir bi antalyada birde adanadır sanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst