- Katılım
- 16 Mar 2005
- Mesajlar
- 61
- Konu Yazar
- #1
meraba arkadaşlar bu siteyi tasarlayanın ellerine sağlık ben aslınada bi kaç gün önce kaydoldum ama işten güçten fırsat olmadı yazmak . aynı dilden konuşan aynı hisleri paylaşan insanlarla olmak güzel gerçekten.
be n istanbuldayım büyük bi aksilik olmazsa pazar sizinle fuara gelmek isterim
bu sevda bi başladımı bi daha bitmiyo yaw.
herkese selam :king:
be n istanbuldayım büyük bi aksilik olmazsa pazar sizinle fuara gelmek isterim
bu sevda bi başladımı bi daha bitmiyo yaw.
herkese selam :king: