melihten motosiklet sevdalılarına merhaba

Katılım
16 Mar 2005
Mesajlar
61
meraba arkadaşlar bu siteyi tasarlayanın ellerine sağlık ben aslınada bi kaç gün önce kaydoldum ama işten güçten fırsat olmadı yazmak . aynı dilden konuşan aynı hisleri paylaşan insanlarla olmak güzel gerçekten.
be n istanbuldayım büyük bi aksilik olmazsa pazar sizinle fuara gelmek isterim
bu sevda bi başladımı bi daha bitmiyo yaw.

herkese selam :king:
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
hoşgeldin melih8007 dediğin gibi bu sevda bitmiyor.motosikletin var mı?
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
310
hoşgeldin :cat:
sezon açılalı beri motordan başka şey konuşamaz oldum.. etrafımda olup motoru olmayanlar baygınlık geçiriyo :)
bu sevda bitmez!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst