mektup 1

Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
gecenin ortasına düşüverdi gözlerin.ama ağlatamaz artık sensizliğin sızısı.
kapı önündeyim.vermişim sırtımı o buz dağı duvara.biri tespih çeker duvar dibinde.birinin ağzında sigara,türküye boğmuş çirkin sesini, birde o sigara dumanıyla birlikte...
hasretin ağlatamaz artık beni.
değil gündüz düşüme;rüyam olsan ,hayalin çizilsem ranzamın üstüne,yine boşa bu sevdanın yangını.
hasretin ağlatamaz artık beni...
gidişimin 10 nuncu ayındayım. kaç kış geçti sayamadım. varsın bahar uğramasın artık dudaklarıma.şen olmasam ne olur, sabah süslerken sarılığını gönlümde.mektup gelmese,telefon çalmasa,selam göndermesen dostlarla ne olur ki...
hasretin ağlatamaz artık beni...
( askerde yazmıştım,vefasız bir dostuma.paylaşmak istedim )
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn Güzel olmuş.Paylaştığın için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst