mekanik sorunmudur yoksa hepsinde varmı?

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
2 el honda CG almak üzereyim motor 1'ci vitese taktığımda ileriye doğru azda olsa hamle yapıyor bu hepsinde varmıdır yoksa mekanik bir sorunmu
işin acemisiyim yardımlarınızı bekliyorum
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
şanzuman yağı soğukken yapabilir normal.gerçi benim 600f sıcakkende yapıyodu ama bu bi problem değil başına bi iş açacağını sanmıyorum.benim bindiğim motorların hemen hepsinde aynı olay vardı.
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
282
bİLDİĞİM KADARIYLA HEMEN HEMEN TÜM MOTORLARDA BU VAR.-O- KM ALDIĞIM TVS APACHE DE BİLE VAR.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
rölanti yüksek olabilir yada vitese takmadan gaz veriyor olabilirsiniz:cat:
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
dostum hemen hemen her motor yapar arıza sayılmaz mz etzler 1.vitese taktığında bırak yonamayı neredeyse altından fırlayacakmış gibi oluyo:)için rahat etmezse bi servise danış.
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
benim eski cup ta da vardı,,10. 000 km boyuncva da hiç bi sorun yaratmadı sanırım dert edecek bi sorun değil.
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
Dostum debrıyaj balatasından olur o sorun vıtese atınca tak diye bi ileri atlar genelde motor ve şanzuman sogukken yapar ama sıcakken yapıyorsa o zaman debrıyaj telın gevşektır veya debrıyaj balatan bıtıktır
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
debriyaj tam ayırmıyordur kanımca firewind vardı arkadasta suzuki ondada aynısı vardı bi ayarla hal oldu debriyaj tam ayırmıyordu
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
İçin rahat olsun dostum Cg yi yeni aldığımda soğuk - sıcak her seferinde yapardı şimdi farkında değilim herhalde yapmıyodur 12500 oldu unuttum o işi.......
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
dostum hemen hemen her motor yapar arıza sayılmaz mz etzler 1.vitese taktığında bırak yonamayı neredeyse altından fırlayacakmış gibi oluyo:)için rahat etmezse bi servise danış.

bi arkadaş motoru neydi hatırlamıyorum ama uzaktan kumandayla çalıştırdığında bu olayın kurbanı olmuştu hemde motoru hemen önündeki arabasına çarpmıştı :p gülüyorum ama aslında üzücü bi olay hem motor hem araba gitti :mrgreen:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla hemen hemen her motor 1 e taktıgında ufak da olsa öne atılma yapar tabı bu atılma fırlıyor gıbı degıl bı 10 cm kadar gıder.Kafana takmana degmez.
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
debriyaj ve baskı balatasıyla alakalı olabilir önce debriyajını bi ayarlattır sonra dene bakalım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rolanti ayarından yapabilirmi
vede kavrama tam ayırmıyordur..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Debriyaj ayarını koldan biraz kıstırman (sıkman) gerekli ...

Olmazsa baskı balatası sıyırma yapıyodur..Değişmen gerekli...
 
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
56
takma kafana kardeş her motosiklet de olur motosiklet şanzumanları bilindiği gibi yersıkıntısından
dolayı ufaktır araba gibi yeri yoktur bununda bazı eksileri vardır mesela arabada (.1,2,3,4,5.) her vitesde ( şazuman içinde ) ikişer tane senkromaç ( debriyaja basıldığında vites geçişlerini rahatlatmak için vites dişlilerini durduran
parça dır ) bu motorlarda (senkromeç) birer tanedir o yüzden ilk vitese takarken silkeleme yapabilir bunun ne balata ile nede tel ile bi alakası yoktur tek çaresi debriyaja bastıktan 2 veya 3 saniye sonra vitese takmaktır ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst